Beste Mensen,
Om uren bij te houden ben ik een overzicht op aan het stellen in excel.
Graag zou ik per project de uren willen sorteren op personeelsnummer.
In voorbeeld is dit bijvoorbeeld bij project 1 bereik B6;D11
bij project 2 B13;B17
De kolommen zullen gelijk blijven maar de rijen zullen verschillen per project.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze per project kan sorteren op personeelsnummer zonder dit handmatig iedere keer aan te moeten passen?
De huidige macro werkt niet naar behoren
Bekijk bijlage voorbeeld.xlsm
Om uren bij te houden ben ik een overzicht op aan het stellen in excel.
Graag zou ik per project de uren willen sorteren op personeelsnummer.
In voorbeeld is dit bijvoorbeeld bij project 1 bereik B6;D11
bij project 2 B13;B17
De kolommen zullen gelijk blijven maar de rijen zullen verschillen per project.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze per project kan sorteren op personeelsnummer zonder dit handmatig iedere keer aan te moeten passen?
De huidige macro werkt niet naar behoren
Bekijk bijlage voorbeeld.xlsm