• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

sorteren velden

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu ik het op het echte bestand uitprobeer, krijg ik de fout

Compileerfout, kan het benoemde argument niet vinden ("TrailingMinusNumbers:=True")

er zal misschien iets anders zijn in de opmaak (?) maar ik heb geen idee wat deze melding betekent, dus ook geen idee waar ik moet zoeken...

nu ik het op het echte bestand uitprobeer, krijg ik de fout

Compileerfout, kan het benoemde argument niet vinden ("TrailingMinusNumbers:=True")

er zal misschien iets anders zijn in de opmaak (?) maar ik heb geen idee wat deze melding betekent, dus ook geen idee waar ik moet zoeken...

Delete dat stukje eens (en enkel dat stukje). Lukt het dan?

Wigi

alleen die regel leidt tot een compileerfoutmelding

verwijderen van het hele blok leidt tot het leegmaken van een aantal kolommen (C t/m F) en er is dan ook niets gesorteerd.

Ik merk overigens dat als ik nu de macro toepas op het voorbeeldbestandje (voorbeeld1) dat ik dezelfde melding krijg, wat bijzonder vaag is...
Gisteren kon ik de macro thuis gewoon toepassen op een werkblad zonder een foutmelding, nu op mijn werk gaat het ineens fout... Mogelijk een andere versie van Excel/VBA ofzo die tot fouten kan leiden?

Mogelijk een andere versie van Excel/VBA ofzo die tot fouten kan leiden?

Daar ken ik weinig van.

Welke Excel versies heb je, zowel thuis als op het werk?

Stuur het volledige bestand naar mijn emailadres, je vindt het op de site in mijn handtekening.

Wigi

[Brunniepoo heeft zijn bestand naar mij gestuurd.]

Bij mij werkt het wel.

MS Excel 2002.

Je moet wel mijn code in het bestand plaatsen. Het lijkt of je nog oude code laat runnen.

Wigi

uhm, nou, heb een macro gemaakt, daar jouw code ingeplaatst, die macro gedraaid en dan krijg ik de foutmelding.

Wat doet het betreffende stukje code dat de fout genereert overigens?

en het probleem is opgelost, het probleem is... Excel 2000

Kennelijk een stukje code gebruikt dat in 2000 niet ondersteund wordt (misschien de reden dat ik die regel ook niet kon vinden in de Help.

Nou ja, weet je dat ook weer :-)

en het probleem is opgelost, het probleem is... Excel 2000

Kennelijk een stukje code gebruikt dat in 2000 niet ondersteund wordt (misschien de reden dat ik die regel ook niet kon vinden in de Help.

Nou ja, weet je dat ook weer :-)

OK. Goed om weten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan