Soulseek listening ports

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrs_casablancas

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
hey,

ik heb wat problemem met Soulseek.. ik heb sinds een week een nieuwe computer met windows XP en nu heb ik Soulseek geinstalleerd, maar die doet het niet.. hij zegt 'could not connect to the server. if you internet connection is up your server might me temporarily down'

ik heb al verschillende poorten geprobeerd (option --> general options --> listening ports) maar hij zegt dat ze allemaal gesloten zijn...

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? op mijn vorige computer met windows 98 heb ik nooit geen problemen gehad.. misschien houdt Windows XP bepaalde poorten tegen ofzo, want ik heb ook kazaa, winmx en piolet geprobeerd, en ook deze doen het geen van alle.

alvast hartelijk bedankt!

De melding die je krijgt is een standaard melding van soulseek. Oftewel: dat zegt ie altijd als hij geen verbinding kan maken.
De soulseek-server ligt er dan uit, probleem ligt dus bij soulseek en niet bij jouw pc.

Tenminste.... dat is normaal gesproken het geval...:confused:

Geplaatst door E-Witch
De melding die je krijgt is een standaard melding van soulseek. Oftewel: dat zegt ie altijd als hij geen verbinding kan maken.
De soulseek-server ligt er dan uit, probleem ligt dus bij soulseek en niet bij jouw pc.

Tenminste.... dat is normaal gesproken het geval...:confused:

ik denk dat dit niet het geval is bij mij.. ik heb meerdere download programma's geprobeerd en ze doen het geen van alle..

Er is sinds kort een nieuwe testversie: versie 1.57

Probeer deze eens om je problemen te verhelpen indien je er nog steeds mee zit.

De geupdate versie is te downloaden via http://www.slsknet.org

Ben blij dat het probleem is opgelost.

Kan in de thread alleen niet vinden hoe.

Als je wilt zet het er dan even in, zodat een ander er ook iets aan heeft.

Eric.

Re: Ben blij dat het probleem is opgelost.

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Kan in de thread alleen niet vinden hoe.

Als je wilt zet het er dan even in, zodat een ander er ook iets aan heeft.

Eric.

oh, ja natuurlijk. nou, het had dus niets met m'n listening ports te maken maar met een te goede virus scanner, die alle poorten blokkeerde. pas na heel lang proberen kwam ik er eindelijk achter dat ik bepaalde poorten toe moest staan, maar dat bericht kreeg ik steeds maar niet. dus toen heb ik ze toegestaan, en nu doet ie 't weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan