Sound blaster live 1024

Status
Niet open voor verdere reacties.

hartejan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Hallo

Ik ben bezig mijn computer na een format weer in orde te stellen.:)
Nu heb ik daar een sound blaster live 1024 systeem op zitten met een geluidskaart die luistert naar de naam: CT4830 en dan 4 satelietjes en een subwoofer.
Tot mijn grote verwondering werkte eergisteren de subwoofer weer:love: gewoon door alles te instaleren en ergens een update van creative te halen maar ik weet niet meer welke, het is niet degene die ik nu heb denk ik (LiveDrvUni-Pack(ENG) of den LiveDrvUni-Pack(DUT). Helaas moest ik windows XP nog eens instaleren en nu werkt hij weer niet meer zoals ik voordien al had. :(
Het systeem werkt maar zonder basgeluiden en na het horen eergisteren wil ik dat weer.
Op dit moment speelt hij wel door een driver die bij xp zit en een update die van creative komt maar hij hapert soms en de subwoofer werkt dus niet.
Ik heb vandaag en gisteren al zitten zoeken naar alles wat ik maar kan bedenken maar het lukt mij niet en ... awel ja ik zou willen dat het wel werkt want het is gewoon heerlijk om dat geluid terug te horen.Wie kan eens mee denken met mij?

groeten, Jan

Frankwanet alszins al bedankt voor je reactie

even zeggen: ik bloos een beetje maar den bios aan en uitzetten tja ik weet niet waar ik dan kan doen. Ik las het al in andere berichten maar ik weet niet waar dat moet
Ik wist het blijkbaar toch en heb dit gedaan, niet de indruk dat dit heeft geholpen stond op auto en heb hem veranderd naar enabled

automatische diagnose heb ik al eens geprobeerd maar de kaart en het systeem is te oud denk ik. Maar ik probeer het nog eens. Neen dit werkt niet ik werk met xp en dus dit ouder model van sound cart.

dus tips blijven welkom
ik blijf zelf ook zoeken hoor

groeten
Jan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan