Sound Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

osman

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2003
Berichten
48
Ik heb laatst 2 windowsen geinstalleerd en ik heb bij alle twee de vide drivers geinstalleer.Maar bij win 98 doet mn geluid het nie en bij win xp wel.Wat moet ik doen???THNX ALVASt
 
Misschien als je wat duidelijker bent over welke geluidskaart het gaat, kunnen we je misschien beter helpen.
 
jah dat is et probleem ik heb geen id wat voor geluidskaart ik heb mn video kaart is geforce 2 mx400 e maar van mn geluidskaart heb ik geen id
 
jah dat is et probleem ik heb geen id wat voor geluidskaart ik heb mn video kaart is geforce 2 mx400 e maar van mn geluidskaart heb ik geen id.EN bij die site er zijn duizenden geluidskaart driver welke mot ik hebbe?
 
Kijk in je apparaatbeheer van XP welke geluidskaart er daar wordt aangegeven.
 
als ik naar apparaatbeheer ga en dan zie ik besturing voor geluid,video en spelletjes.dan dubbelklik ik erop en dan komt er het volgende te staan


adiocodecs
intel(r)82801BA/BAM AC'79 audio controller
Legacy-audiostuurprogramma
Legacy-videovastlegapparaat
 
ene hoe installeer ik die driver?want als ik bij 98 aar apparaat beheer ga en dan bij besturing voor gelui,video en spelletje dan zie ik gameport joystick staan en verder niks
 
Je zal eerst het bestandje moeten unzippen in een map.
Gebruik daarna gewoon de wizzard 'nieuwe hardware' en laat niets detecteren maar geef zelf op dat het om een geluidskaart gaat waarvan je zelf de driver hebt (diskette)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan