Sound Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

solidhero

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Berichten
23
deze vraag is mischien dom voor anderen, maar ik weet geen weg...:(


Ik heb een tijdje gelden windows XP professional SP3 op mijn PC geinstaleerd, omdat mijn windows basic gecraschd was (CPU bleef 100%).. ik wist niet veel van computers en drivers, maa rik heb er veel uit geleerd, intussen heb ik mijn nvidia, enz enz geistaleerd.. dat heeft me wat tijd gekost XD

Wel, nu wil ik geluid uit mijn PC krijgen.. maa rik weet niet hoe of wat!:shocked: ik heb een compaq presario CQ60... alle hulp is welkom!! als je iet smoet weten ove rmen laptop, om me te helpen, vraag maa r:)

greetz Solid:thumb:
 
thx voor de snelle reactie, ja weet ik, zo heb ik al men drivers gevonden, behalve sound :( compaq = HP
 
Geef het volledige typenummer even van die compaq
 
compaq presario CQ60

product nummer: FV828EA#UUG

is dat wat je moet hebben?
 
Oh, zie al wat je probleem is...:D

Op je laptop stond Vista en dat hoort er ook op.
Maar nu heb je er XP opgezet en dat is een probleem......
 
oh XD wel, mijn vista was gewoon "kapot" :( trouwens deze xp loopt vele lekkerder :) maar, is er een oplossing voor dat probleem ?
 
Ik hoop het, maar ben er bang voor. Je hebt namelijk ook je chipset drivers nodig en misschien nog wel andere drivers ook.

Kijk eens onder apparaatbeheer waar allemaal gele uitroeptekens en vraagtekens staan
 
sorry, ff zoeken, xp is nog in frans, mooet nog een taalpakket instaleren :s.. waar vidn ik dat XD klinkt nooby maar ben vista zo gewoon :p
 
Wat bedoel je nou allemaal???

Je moet onder apparaatbeheer kijken, wat dat in het Frans is, weet ik ook even zo niet...

En een Franse XP kun je niet met een taalpakket in het Nederlands zetten, dus weet niet wat je allemaal aan het prutsen bent...
 
ilegaal bezig,is hier niet geoorloofd.

ik ken die dingen met het proggje om win xp in het nederlands om te zetten,waardaar je daana kunt update u ...etc ...etc



zoniet.................soms zit het tegen;)
 
over dat taalpakket, doet er ff niet toe, engels is ook goed, illigaal :eek: ! nvm, hoe krijg ik nu geluid op men laptop... apparaatbeheer, waar vind ik dat bij windows xp??
 
//CLOSED!!! een mirakel, ik herstart men pc en ik hoor het welkoms geuildje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan