Sound loop, screen freeze en internet disconnect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anonymix

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2012
Hallo,

Ik ervaar sinds een paar weken geleden het volgende probleem wanneer ik gebruik maak van het internet (vooral wanneer ik bijvoorbeeld op YouTube een filmpje bekijk): eerst begin ik kort een sound loop te horen (het klinkt als: "BRRRRRRRR"), rond dezelfde tijd begint mijn scherm systematisch vast te lopen en te vertragen om de zoveel seconden (4-5), de sound loop ontstaat ongeveer rond dezelfde momenten wanneer het scherm vertraagd raakt. Nadat ik dus een paar keer een sound loop gehoord heb, wordt de verbinding met mijn draadloze router verbroken (rond dit moment kan ik nog andere routers zien, maar niet mijn eigen router). Maar na een kleine 10-30 seconden doet mijn draadloze netwerk kaart het helemaal niet meer en kan die ook geen andere routers meer detecteren. Vervolgens is de enige oplossing voor dergelijke momenten het opnieuw opstarten van mijn laptop.

Waar zou de kern van dit probleem kunnen liggen? En hoe zou ik het kunnen oplossen, want ik vind het toch best vervelend dat ik om de haverklap mijn computer opnieuw moet opstarten. Mochten jullie vragen hebben over mijn systeem, vraag maar raak!

Alvast bedankt! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan