Soundblaster X-FI Extreme ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hyperspider

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
hallo allemaal
Ik heb een soundblaster X-FI Extreme
ik heb het in me moederbord gezet in een pci slot.
als ik me com opstart krijg ik een melding nieuwe hardware gevonden.
Ik doe de instalatie cd erin eerst wilt tie wel instaleren maar halverwegen kapt tie ermee?
ik probeerde de driver van internet te downloaden krijg ik de zelfde probleem.
heb ik xp pro opnieuw geinstaleert en nog geen verbetering.
me vraag is de geluidskaart kapot???

Meldt even de precieze plek/link waar je de driver van op Internet hebt gedownload. Misschien kunnen we hier op het forum achterhalen hoe puur de driver daaruit te halen, en daarmee het installatieprogramma over te slaan.
Op die manier zou je moeten kunnen testen of de geluidskaart kapot is of niet.
Blijkt dan de geluidskaart niet kapot, dan moet het probleem ergens in het bijbehorende installatieprogramma liggen of in (de programmatuur op) je pc die ervoor zorgt dat het installatieprogramma crasht.

Vermeld ook of je XP of Vista gebruikt en welke subversie (32-bits of 64-bits).

We horen het wel.

Tijs.

Meldt even de precieze plek/link waar je de driver van op Internet hebt gedownload. Misschien kunnen we hier op het forum achterhalen hoe puur de driver daaruit te halen, en daarmee het installatieprogramma over te slaan.
Op die manier zou je moeten kunnen testen of de geluidskaart kapot is of niet.
Blijkt dan de geluidskaart niet kapot, dan moet het probleem ergens in het bijbehorende installatieprogramma liggen of in (de programmatuur op) je pc die ervoor zorgt dat het installatieprogramma crasht.

Vermeld ook of je XP of Vista gebruikt en welke subversie (32-bits of 64-bits).

We horen het wel.

Tijs.

oke bedankt maar ik denk dat tie kapot is want ik ruik opeens nu ik de kaart erin heb zitten
een brandlucht.

Duidelijk verhaal: Je hebt het apparaat niet aangeschaft om worst of vis te roken! :D
Het apparaat zal inderdaad kapot zijn, als de geur daarvan komt.

Als je dat nog niet gedaan had: Graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag" (rechts onder mijn posting op deze webpagina).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan