Soundmax, audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilias026

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Hoi,

Ik heb het progamma SOUNDMAX perongeluk verwijdert want ik wist niet waar het voor was, nogal dom van me maar ja, weet één van jullie misschien hoe ik het kan downloaden als 'k de download voltooi en SOUNDMAX open staat er dat de sturingsprogamma niet aanwezig is ofzo iets, wie weet hoe ik gewoon nog geluid/muziek kan luisteren op mijn pc?

Alvast bedankt voor u hulp!

Groeten

Heb je een merk-pc, zoals b.v. Dell. Acer, Packard Bell, Medion, HP, Compaq enz., geef dan merk en type van je pc.

Heb je een zgn. samengesteld systeem, geef an merk en type van je moederbord.

We moeten ook even weten welke Windows versie je gebruikt

Ik heb een Dell pc en toetsenbord van Microsoft (Standaard toetsenbord) geeft Apparaatbeheer aan. en eerst kwam het geluid gewoon uit de PC en toen gebruikte ik boxen en koptelefoons ik heb vandaag een nieuwe aangeschaft maar ook het geluid uit mijn pc doet het niet...

Nu is de vraag: WELKE Dell PC precies,want dat is nodig om de juiste Soundmax drivers even op te zoeken voor je

Dat helpt niet

Ergens aan de buitenkant van de pc zit een sticker, daar staat o.a. een
Service Tag op. Daar kunnen we ook iets mee!

er staat een sticker van HP
hp Compaq dx2000 MT
de andere is niet leesbaar...

Ja, het is een HP PC op google staat precies de zelfde HP PC als die van mij op afbeeldingen

Ik heb de download voltooid en alles installshield ook enzo... maar hij kan stuuringsprogamma niet vinden :confused:

En weet je zeker dat je alleen de SoundMax verwijderd hebt, en niet soms ook nog andere dingen?

Het enigste wat ik weet is dat het soundmax was maar bij audio heb ik nu helemaal niks staan, niks nada

Welke melding krijg je precies als je de drivers installeerd?

Stuurprogamma niet gevonden. Start computer opnieuw op,
dat heb 'k al gedaan dat is na de soundmax install zelf....

Je moet dat bestandje dat je gedownload hebt uitvoeren!

Dus die SP27103.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan