SoundMax driver gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hoi allemaal,

Ik zoek een driver voor:

SoundMAX Integrated Digital Audio ( ASUS P4S800D moederbord )

Volgens mij moet er update zijn maar ik kan of weet hem niet vinden ik heb alles geprobeerd maar het lukt mij niet.

Op dit moment heb ik als driver versie 5.12.1.3665 datum 29-8-2003

Wie kan mij advies geven of waar ik hem vinden kan.

Mijn dank is GROOOOT !!!!!

Uhhhh...even een vraagje!
Waarom wil je een andere driver? Is deze niet goed of heb je problemen?
De drivers voor een onboard soundkaart staan op de CD Rom die bij je moederbord zat. Ik kan er geen andere voor vinden! Betwijfel ook of die er wel zijn. Ze zijn er wel vaak voor losse kaarten maar niet voor onboard sound.

Laatst bewerkt:
Hoi Ramond,

Hulde voor je snelle reactie:thumb:

Waarom ik hem zocht , Ik gebruikte "driver Inspector "en die gaf aan dat er een update was.

Dan ben ik toch benieuwd wat deze dan is, en word ik nog fanatieker als ik hem niet kan vinden
:D

Dus zodoende eigelijk mijn vraag want ik zat al uren te zoeken.

Nog een reden...mijn speakers ruisen zo als ik met mijn muis werk of als ik wat op de pc aan het doen ben.

Ik heb daar in het verleden al een X aantal andere moederborden voor ingezet. en was het dus kwijt.

Nu heb ik deze asus er in gezet en heb het weer :evil:

Dus alles bij elkaar opgeteld een redelijke verklaring toch.....

En raymond eerlijk is eerlijk het geluid is verder prima.

Gr. Hans

Hoi Admin_Frisian,

Ook jij bedankt voor je reactie, het zal inderdaad toch de laatste driver zijn, hij geeft tenminste nog het zelfde aan, dus "leven we er maar mee".:(

Ik heb er een screenshot bij gedaan , om je het even te laten zien, deze 4 krijg ik dus niet geupdated.

Zo maar laten gaan dan? ik heb er verder geen problemen mee, maar ach je weet hoe het is, alles wil je nou eenmaal ( indien mogelijk) up to date hebben.

Gr. Hans

Sorry, ik heb zeker mijn dag niet...het lukt me niet een bijlage bij te voegen

Bijlage mag niet groter zijn dan 100kb, anders werkt het niet.

Nu dan........

Ik zag het Ramond maar het lukt me niet eens met een bestandje van 48 kb......:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan