source poorten open...hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerd

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2004
ik wil bij cs-source een server op kunnen richten maar ikweet niet hoe ik de poorten open moet zetten en ik heb een IMB 16 poorts router/switch er tussen zitten. Als dit lukt kan ik voor de liefhebbers wel een war opzetten. (en misschien een clan-competitie)

Je zult als eerste moeten weten of je de router kunt benaderen, dit doe je meestal met een ip adres wat je in de internetexplorer kunt intypen.
Zo ja dan zoek je in de rotuer instellingen de NAT of POORTFORWARDING op en daar zou je de instellingen kunnen gaan plegen.

hoe

hoe kan ik er achter komen wat mijn routers ip adres is want ik heb pas sinds een paar weken een netwerk dus ik weet er neit zo veel vanaf

Zit er nog een handleiding bij de router, ik neem aan van wel, daar zal dat dan in moeten staan.
Mischien dat je het type kunt noemen van IBM zodat we anders voor je mee kunnen zoeken op internet.

programma's

voor zover ik weet staan zo'n dingen in windows xp (sp2) wel ergens opgeslagen, als ik zou weten waar zou het erg handig zijn of als iemand een programma daarvoor weet

gelukkig nieuwjaar :thumb: :cool: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan