Source van iframe doet niet wat t moet doet bij ext url

Status
Niet open voor verdere reacties.

abalmelo

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Ik heb dit stukje html

<iframe name="InlineFrame2" id="InlineFrame2" style="position:absolute;left:514px;top:12px;width:689px;height:734px;z-index:14;" src="http://google.nl" frameborder="0">Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.</iframe>
<div id="wb_Text6" style="position:absolute;left:136px;top:134px;width:189px;height:16px;z-index:15;">
<span style="color:#3366CC;font-family:Arial;font-size:13px;"><a href="./pag2.htm" target="InlineFrame2" class="style1">Genealogie</a></span></div>

Als ik dit gebruik komt er niets op de plaats van t iframe

Als ik daarvoor in de plaats pag2.htm typ, krijg ik in t iframe deze pag2 te zien

Wat doe ik fout en hoe moet ik handelen om bv google in t iframe te krijgen??

Alvast dank voor de hulp

Google wil niet dat je hun site in een frame weergeeft op jouw site. In Opera krijg ik het volgende bericht als ik probeer om google.nl in een frame te zetten.
The website does not permit its content to be displayed in a frame. It must be displayed in a separate window.

ok ...uitgeprobeerd met de link van dit forum en idd dan werkt t wel

oorspronkelijk was mijn intentie om in dat frame een blog van posterous.com te zetten .... die zal t dus ook wel niet willen hebben

is er een manier om er omheen te gaan??

Als Posterous maatregelen heeft genomen om te voorkomen dat de site in een frame wordt gezet kun je daar niets aan doen, het is immers niet jouw site. Als het wel zou kunnen zou het trouwens ook niet netjes zijn.

maar ik heb er wel een eigen blog, dus ik ben wel intelectueel eigenaar, maar niet de domein houder .... zit daar t verschil??

Eigenaar van wat je geschreven hebt, niet van de site. Ze willen gewoon niet dat mensen hun site gebruiken om hun eigen site op te leuken, zonder dat ze daar ook maar een cent voor hoeven te betalen. Dat lijkt me vrij logisch.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan