Sp 2 Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogerDeeder

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Hoi ik heb n groot probleem met sp 2 plaatsen op de pc van mijn zusje t is een pentium 4 2700 mhz.
er zijn drie partities c d en e op c stond windows die heb ik netjes leeggemaakt (geformateert) en toen XP sp1 geinstaleert van orginele cd, toen windows er helemaal op stond heb ik meteen SP 2 ook vanaf een orginele cd geinstaleert en na die instalatie leek alles nog goed.
Maar na t netjes weer opstarten kan ik gewoon me aanmelden maar dan blijft ie hangen.
ik kom windows niet in.
Ik heb toen deze stappen nogmaals heraald dus windows op schone partitie c genaamd en heb dan wer t zelfde probleem.
Wie weet mischien wat t probleem is?.
Ik heb sp 2 zonder probleem op die manier bij mijn pc geinstaleert een p4 e 3200 mhz op asus !.
Ik hoop wat te horen, ik heb nu n boze zusje :-(.
Groetjes Roger.

Je had SP1 niet hoeven draaien, je kon gelijk met SP2 kunnen beginnen, alles wat in SP1 zit zat ook in SP2.

Dat is uitstekend, verder veel succes.

Laatst bewerkt:
Ja alweer hoi Humpe , ja bedankt voor je sucses want die heb ik ook nodig want t probleem is er nog steeds.

:confused:

Hoi allemaal t is nu al n tijdje geleden dat ik met t bovenstaande probleem aan kwam zetten en ik heb nog steeds geen antwoord of oplossing gekregen of gevonden.
Ik heb nog dagen met die poc liggen prutten. maar hij loopt nu gewoon maar crasched nog steeds gewoon spontaan dat de muis bevriest op t scherm en ik niks meer kan doen dan opstarten.
Ik heb hier en daar gehoort dat t ook wel eens aan de pc zelf kan liggen en dat daar test software voor bestaat wat dan uren je pc zit te testen maar welke software is daar geschikt voor en waar krijg ik t ?.
Ik hoop alweer op n verlossend antwoord.
Groetjes Roger.

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden hetzelfde probleem gehad, dat was kort nadat media player 9 uitkwam.

Wat bleek nu bij mij het probleem te zijn was dat deze mediaplayer op een of andere manier problemen had met mijn geluidskaart(PCI).
bijna elke keer als ik muziek op mijn pc draaide bleef ie hangen zo ook vaker bij de opstart tune, ik heb daarop de geluidskaart uitgeschakeld in aparaatbeheer. (en later vervangen laten:) )

ik weet natuurlijk niet of jij nu hetzelfde probleem hebt maar het kan niet schaden om ff je geluidskaart in apparaatbeheer uit te schakelen, wie weet :D .

(Deze computer - eigenschappen - tabblad hardware - aparaat beheer - besturing voor geluid en spelletjes)

ik hoop dit helpt :)

Hoi bedankt voor je tip, maar ik had toevallig nog geen geluids kaart geinstaleert(geen driver)
ik doe dat wel als ie niet meer spontaan uitvalt maar t rare is dan doet hij t uren en dan weer niet, zelfs nu sp 2 eraf is doet hij uitvallen, dus bevriezen van de muis en ik kan alleen maar nog opnieuw opstarten.
Ik hoop dat er software is wat je pc helemaal checked:rolleyes:
groetjes Roger.

Hallo,

Ikzelf heb goeie ervaringen met SiSoft Sandra, dat geeft alle informatie over hard-en software, en je kunt ook benchmarken. Even via Google kijken, het is gratis en (deels) in het nederlands.

Succes !
Harry.

hoi hoi nogmaals bedankt voor de tip van de test software, ik heb de pc maar n dikke week met rust gelaten en ik heb t probleem niet kunnen oplossen en heb de pc vandaag weggebracht naar een zaak om er naar te laten kijken.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan