sp 2 windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamy

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2004
Berichten
52
ik krijg sp 2 er niet op gezet, ik begrijp van microsoft dat ik een oude versie van xp (?) op mijn systeem hebt staan. Wat te doen doen?
 
Als je nu XP hebt moet SP2 daarop kunnen, tenzij je een illegale versie hebt, dan lukt het (meestal) niet. Ook daar is wel iets aan te doen, maar dat gaan we hier niet vertellen.:) Wat is de exacte foutmelding?
 
Nog even een kleine aanvulling: ben je spywarevrij? Zo niet, dan is de kans groot dat installatie van SP2 niet lukt. Hier is je geadviseerd om een HijackThislog te plaatsen. Heb je dat nog gedaan?
 
Geplaatst door ikself
Als je nu XP hebt moet SP2 daarop kunnen, tenzij je een illegale versie hebt, dan lukt het (meestal) niet. Ook daar is wel iets aan te doen, maar dat gaan we hier niet vertellen.:) Wat is de exacte foutmelding?

Mijn windows(van 1 van mijn pc's) is ook illegaal en tog heb ik SP2 erop staan: die pc draait zelfs beter of degene die legaal is!!! automatische updates werken trouwnes ook
 
de melding die wordt gegeven is dat de produktcode niet herkent wordt. Overigens is mijn p.c. spyware vrij!
 
is je versie legaal of illegaal?

download eens met google SP2
 
ik heb geen idee of de versie legaal is of niet-stond al op mijn pc. Waarom via google downloaden??
 
Hallo,
Als de productcode niet herkent word heb je m.i. een niet legale versie c.q. de productkey wordt door SP2 als niet legaal gezien.
Dus: een legale Win XP versie installeren, of een oplossing zoeken die ik hier niet mag adviseren.
Greetz,
Harry.
 
Geplaatst door hamy
ik heb geen idee of de versie legaal is of niet-stond al op mijn pc.

Als SP2 de productkey niet herkent is je XP waarschijnlijk illegaal. Begint de code toevallig met FCKGW?
 
Laatst bewerkt:
oke, maar euh.....die produktcode kun je toch ook van het net afhalen???
 
tja, dat weet ik dus niet omdat xp al op mijn pc stond toen ik hem kreeg
 
Geplaatst door hamy
oke, maar euh.....die produktcode kun je toch ook van het net afhalen???

Zoals Harry Snor al aangaf......op dit forum kunnen we hierover geen adviezen geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan