Sp 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jitzuh

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2002
Berichten
84
Het installeren van sp3 lukt niet, er staat nu al sinds gisteravond 21:00 'verbinding maken met...'

ik heb voordat ik sp 3 probeerde te installeren, ook IE 6 en OE 6 geinstalleerd, maar nu kan ik opeens geen mailtjes meer versturen. onder het tabblad taken staat er als status 'waarschuwingen' en als ik dan bij het tabblad fouten kijk, dan staat er helemaal niets. en ik kan de berichten uit postvak uit ook niet verwijderen.

Weet iemand wat hier het probleem is, en hoe ik het kan oplossen?

Ik heb nu een afspraak, dus ik kan niet eerder dan vanavond pas weer reageren op eventuele reacties.

bedankt alvast voor jullie hulp.
 
Download hier Win200 Sp3(124.68 MB!!)
http://www.microsoft.com/Windows2000/downloads/servicepacks/sp3/download.asp
Kies de juiste taal en op de volgend pagina staat de goede download link.

Let op je moet de "SP3 Network Installation" hebben,
anders ga je weer via de windows update.!!!

Deze kan je eventueel op cd branden.
Zo heb je de hele SP3 en hoef je hem niet via de windows update te doen.
Kijk of ie dan wel wil installeren.
 
Ja bedankt, dat werkt, en is er ook nog iemand die weet waarom m'n postvak uit niet automatich geleegd wordt na het versturen van m'n mailtjes. (ze worden wel verstuurd, maar blijven gewoon in de map staan, en handmatig verwijderen wil ook niet)
 
Laatst bewerkt:
ja ik weet het, het hoort eigenlijk niet in deze sectie thuis, maar het hoort eigenlijk wel bij dit onderwerp, want het is een probleem na het installeren van een windows update.
en het is heel irritant dat andere mensen 100 keer dezelfde e-mail van me krijgen.
mijn computer controleert elke 2 minuten of er nieuwe e-mail is, en aangezien ik outlook express de hele dag (minstens 15 uur per dag) aan heb, en de e-mails gewoon in postvak uit blijven staan...
reken maar uit.
 
Laatst bewerkt:
Moet je alles SP's installeren?

Heb upgrade gedaan Moet ik nu alle SP's installeren dus SP1, 2 en 3 ? Is dit het beste als netwerkversie?
 
Alleen de laatste is meer dan voldoende. Download zoals al gezegd de netwerkversie, die kan je opslaan.
 
SP3 heeft wat in SP1 en SP2 uit kwam plus nieuwe updates.
 
Heb je de instellingen van je mail nagelopen?
(pop3, smtp, enz...)
 
M'n monitor was kapot daarom reageer ik zo laat.

on topic:

M'n instellingen zijn wel goed, en ik kan ook wel post versturen, maar de mailtjes blijven in postvak uit staan, handmatig verwijderen wil ook niet.
dus steeds wanneer m'n e-mail wordt gecontroleerd, worden al die mailtjes die er nu in staan ook weer verstuurd.

Sommetje:
M'n computer staat per dag ongeveer 16 uur aan (OE staat ook altijd aan)
OE controleerd elke 3 minuten op nieuwe of nog te verzenden e-mailtjes, dat is dus elk uur 20 mailtjes.
20 x 16 (uur)= 320 mailtjes per dag.
x 7 = 2240 mailtjes per week
x 52 = 116480 mailtjes per jaar
enz. enz.
jullie snappen nu denk ik wel wat ik bedoel.
(net als spam maar dan nog erger)
 
ik heb postvak uit.dbx nog maar es verwijderd.
en nu doet'ie het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan