SP-THS55F Surround speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath88

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Hallo leden.

Ik heb hier een surround set van JVC staan met type: SP-THS55F.
De bedoeling is om alles even wat schoon te maken enzo, lastige is alleen wat ik de hoesjes voorop de speakers niet kan
afspoelen dus ik dacht slim te zijn en deze even los te halen enzo, zodat ik deze ook weer als nieuw krijg.
Het probleem is alleen dat ik niet weet hoe ik die er af krijg en hoe de speakers open gaan.
Aan de achterkant zitten 4 schroeven en die heb ik al los gehaald, ik heb lopen trekken en met een mesje
wat proberen los te wrikken maar er is geen beweging in de krijgen en van geen kanten dat die speakers open te krijgen
zijn.

Is er iemand op het forum die dit herkent en hier ervaring mee, en wat tips voor mij zodat ik ze toch open krijg?

Ik hoor graag van jullie..
bedrankt en greets Richard

Hallo Richard,

Ben bang dat de hoesjes op deze speakers 'hot melted' zijn. Dat wil zeggen niet demontabel.
Een tip zou kunnen zijn om een textiel reiniger (zo'n schuim spuitbus) te gebruiken maar dan wel zorgen dat hoesjes naar beneden gericht zijn.
(Dit zodat de speaker zelf niet nat wordt.) Even laten intrekken en dan met een vochtige doek schoonmaken.
Suc6.

best vreemd dat er dan schroeven in zitten... verder is het inderdaad allemaal hot melted, maar ik zou zeggen dat die hoezen of iig dat deel van voorkant er wel uit zou kunnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan