sp1+2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
62
Hi,

Enkele dagen geleden heb ik de sp1 + div. hotfixen sp2 gedownload (dit gaf mijn pc aan). Sinds ik dat gedaan heb start mijn pc heel traag op. Het begint met een zwart scherm, daarna verschijnen er een hele regel iiiiii's onder in het scherm en dan pas na 10 min. krijg ik het opstart scherm van windows xp. Moet ik de sp verwijderen, zoja, hoe doe ik dat? Voordat ik die dingen gedownload had, had ik daar geen last van (wel allerlei meldingen tijdens het internetten zoals syntax error en run time error).
Dus helppppppppp

Groetjes Sheera
 
Er zitten een paar hotfixes tussen die de boel vertragen. Begin eens met het verwijderen van die hotfixes (via het configuratiescherm\software).

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Er zitten een paar hotfixes tussen die de boel vertragen. Begin eens met het verwijderen van die hotfixes (via het configuratiescherm\software).

Groetjes,
Bennie

testen ze die rommel dan nooit bij microsoft ?
ik heb al maaaaanden geen update meer gedaan ( ook sp1 staat er niet op ) en men compie draait als een klokje.
 
sp1+ 2

Die hotfixes die in software staan mag je die gewoon verwijderen? Gr Harry
 
Re: sp1+ 2

Geplaatst door jannie
Die hotfixes die in software staan mag je die gewoon verwijderen? Gr Harry

Als je daar geen problemen mee hebt liever niet natuurlijk, want daarmee maak je ook de hotfixes weer ongedaan.

Groetjes,
Bennie
 
Mjah, ik heb zelf nergens last van eerlijk gezegd. Waarschijnlijk is dat per gebruiker anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan