sp1 niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Goeiedag,

Ik probeer sp1 te installeren als ik de boel gedownload hebt geeft hij de melding dat mijn key code niet goed is.
Als dat het geval is hoe kon ik xp installeren dan.....

Wie weet raad?

Wellicht een key die door Microsoft gebanned is

Wanneer je een legale versie hebt, dan kun je gewoon microsoft opbellen en aan de hand van je CD met de nummers geven ze je dan een nieuwe key.

Wanneer je Aida hebt dan kun je daar je key code in zien.
Ook bij SisoftSandra kan dit.

Start/Uitvoeren, typ regedit, klik op kruisje voor HKEY-LOCAL-MACHINE, klik op kruisje voor Software, klik op kruisje voor Microsoft, klik op kruisje voor Windows en tot slot klik 1x op de map CurrentVersion en kijk rechts.

Of zo: Ga naar Start, klik op Help en ondersteuning, klik op ''Gebruik Hulpprogramma's als u gegevens over deze computer wilt weergeven en problemen wilt onderzoeken,'' klik op ''Gegevens van uw computer,'' klik op ''Een lijst weergeven met Microsoft-software die op de computer is geinstalleerd.'' Even wachten en dan volgt de info.

Geplaatst door harmen__666

Lekker dan.........

Kan je ergens je key code zien eigenlijk?

Originele XP?

Zoja dan is het rot voor je en kun je Microsoft bellen.

Zoniet: dan is het kort maar krachtig eigen schuld.. etc

Geplaatst door harmen__666
Goeiedag,

Ik probeer sp1 te installeren als ik de boel gedownload hebt geeft hij de melding dat mijn key code niet goed is.
Als dat het geval is hoe kon ik xp installeren dan.....

Wie weet raad?

Gewoon SP1 niet installeren, de losse updates (de rest) wel.

keycode

ik had hetzelfde probleem
ik heb toen op de site van microsoft de cd besteld van servicepack1 ,is bovendien gratis en je hebt hem binnen een week in huis.
geen gegevens niets ze sturen hem zo op
als je deze installeerd gaat het wel en heb je verder nooit geen problemen meer
bianc

Re: keycode

Geplaatst door bianc22
ik had hetzelfde probleem
ik heb toen op de site van microsoft de cd besteld van servicepack1 ,is bovendien gratis en je hebt hem binnen een week in huis.
geen gegevens niets ze sturen hem zo op
als je deze installeerd gaat het wel en heb je verder nooit geen problemen meer
bianc

uh besteld via internet -> sturen naar je huis en dan geen gegevens ??? ik vat hem ff niet.

lijkt mij dat je toch echt je adres enz op dient te geven voor ze uberhaubt iets sturen?? wordt wat moeilijk zoeken voor de postbode ;)

en wat dat service pack 1 betreft als je een code gebruikt die gebant is door microsoft kun je op cd bestellen wat je wilt maar zul je nooit het SP1 kunnen installeren.
enige optie is om dan de key code te veranderen in windows naar een key die niet gebant is.

enige optie is om dan de key code te veranderen in windows naar een key die niet gebant is.

En daar ben ik druk mee, het wil alleen nog niet lukken.

Tja, zolang je je email niet geactiveerd hebt blijft het natuurlijk lastig je te helpen.

Geplaatst door sigma
Dat weet ik. ;)

Waarom niet gewoon helpen via het forum dan ? maar via mail.
Het veranderen van een xp key kan ik niet zien als illigaal aangezien microsoft zelf op hun site zet hoe het te doen.

Alle suggesties binnen de regels van het forum waren al gedaan, dus ik mag geen andere suggesties doen.

de sugestie was gedaan dat de key veranderd moest worden.
de vraagstellen geeft aan hier mee bezig te zijn maar dat het niet echt lukt.
Aan de hand daarvan zou je hier dus gewoon op het forum kunnen uitleggen hoe 1 en ander in zijn werk gaat.
zolang je geen key's gaat geven blijf je daarmee binnen de regels van helpmij.

En dat is inderdaad wat ik graag wil.
De regels zijn zeer goed en daar houd ik me aan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan