sp1 niet te zien bij windows update.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb gisteren windows 7 home premium 64 bit opnieuw geinstalleerd op mijn laptop.
Ik heb alle windows update binnen gehaald behalve de taal pakketten en het bestandje voor de validatie.
Nu wil graag SP1 ook downloaden maar ik vind hem niet bij windows update, Windows update zegt dat de laptop up to date is.
Nu heb ik SP1 handamtig gedowload op hem vervolgens te installeren en die zegt dat het niet lukt omdat ik systeem bestand mist.

Betekend dat ik nu windows weer opnieuw moet installeren en dan nogmaals moet proberen ?

Groetjes,
Rene

dat weet ik dat het automatischi zou moeten maar dat doet hij niet omdat hij aangeeft dat ik systeem bestanden mis voor de installatie van sp1
als hij het wel zou doen zou ik geen vraag stellen.

Validatie installeren heb ik op mijn vast pc nooit hoeven doen daar kon ik wel sp1 binnen krijgen via de update en ik heb de virusccanner van microsoft erop

ik heb op mijn vaste pc de zelfde windows staan als op de laptop alles updates geinstalleerd en hoppa sp1 van windows en sp1 voor office2010 en alles twee gekraakte versie zonder validtie te doen dan vind ik het gek dat ik dan nu wel opeens die validatie moet doen.
Probleem is al opgelost heb me van een torrent site windows 7 ultimate met sp1 gedowload.

Bedankt voor het mee denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan