Sp1 vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Modag

Inventaris
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
21.403
Goedemorgen,

Is geen vraag maar constatering
Het is eindelijk zover kwam er net achter dat de sp 1pack voor vista in het Nederlands te downloaden ook via de automatische download.

Modag
 
Goedemorgen,

Is geen vraag maar constatering
Het is eindelijk zover kwam er net achter dat de sp 1pack voor vista in het Nederlands te downloaden ook via de automatische download.

Modag

en waar dan?
bij mij staan er nog gewoon 5 talen zonder nederlands
 
thanks, nog niet gezien, iemand al ervaring met installeren op vista en hoe de boel werkt na updaten?
 
Hoi,

Kleine 40 minuten over gedaan met downloaden mee en het werk na behoren.


Modag
 
vista sp1

Ook ongeveer veertig minuten over gedaan.
Opstarten daarna gaat zeker niet sneller zoals beloofd.
Kreeg ook meldingen van kaspersky dat sommige prog gewijzigd waren oa internet explorer
en win media player moest eerst dit toestaan.
Afsluiten gaat bij mij wel sneller.
 
maar komt het nederlandstalige dan nu via automatische updates want menzit hier nu ook links te geven naar de microsoft website...
en zo'n groot bestand!!!:shocked: 1400 Mb ofzo als je op de site van microsoft gaat kijken
Ging het niet kleiner zijn zo'n paar honderd Mb als het via automatische updates ging gedownloaded worden?
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Dat bestand van bijna 1,4 Gig bevat alle 38 talen; vandaar die grootte !

Je kunt ook nog een maandje wachten, dan komt SP1 vanzelf via automatische update's !

Greetz.

Harry.
 
waarom zegt modag dan dat hij te downloaden is via automatische updates? :confused:
 
Niet alleen alle talen en de x86 en x64 updates extra maar ook al de update's die je waarschijnlijk al hebt.
Die voor x86 is 550mb groot maar als je wacht op die via de update komt zal hij waarschijnlijk iets van 65 mb groot zijn.
Deze 2 (hierboven) zijn handig om te hebben op dvd voor als je weer een schoone herinstallatie doet, hoef je het niet steeds opnieuw te downloaden.

leesvoer



.
 
sp 1

Ik heb vanmorgen via updates sp 1 binnengekregen.
Maar hij word niet autom geinstalleerd dat moet je zelf doen.
Bestand via autom update is ongeveer 700mb
 
Laatst bewerkt:
ok sadinhoch :D dat is zowat wat ik nog moest weten :p
Is de installatie zonder problemen gelukt dan?
 
sp 1

Instal is zonder problemen gelukt.
Maar je moet even geduld hebben.
Duurt 40 min en een paar keer opstarten.
 
Laatst bewerkt:
sp 1

Als sp1 instal moet je alle andere prog afsluiten en kan je de pc niet gebruiken maar dat geeft hij zelf aan.
 
maar jij hebt niet zoals zoveel anderen eerst hun vista geherinstalleerd en dan pas sp1 geinstalleerd? ofwel?
Ik vraag mij echt af wrm ze dat toch doen. Het kan misschien beter werken maar alles opnieuw installeren tenzij het zou moeten vind ik echt overdreven!!!
 
Met automatische update, SP1 geinstalleerd zonder problemen duurde ongeveer 50 minuten. Als werkt goed zie geen verandering.
 
maar jij hebt niet zoals zoveel anderen eerst hun vista geherinstalleerd en dan pas sp1 geinstalleerd? ofwel?
Ik vraag mij echt af wrm ze dat toch doen. Het kan misschien beter werken maar alles opnieuw installeren tenzij het zou moeten vind ik echt overdreven!!!


sommige heben zoveel verwijderd van hun vista met bv vlite dat installeren van sp1 halverwege een fout geeft en de installatie stopt.
Dit gebeurd bv veel met de unatended versie's waar windows onderdelen die toch bijna nooit worden gebruikt zijn weggelaten om ruimte te sparen.
Tevens hebben vele problemen om de beta versie van sp1 kompleet te verwijderen en ook dan wil de final versie van sp1 niet installeren, en dan blijft makkelijks halver maar 1 ding over.
 
Laatst bewerkt:
maar wat is dat dan eig weer vlite?
weer zo'n programma om vista te tweaken?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan