Sp1 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
hey hey,

Ik heb al meerdere malen problemen met updaten, steeds komt er een popup met er zijn updates beschikbaar, namelijk SP1 (uitgegeven 9-9-200x), en vraagt of ik het wilt installeren, JA, en dan vervolgens zodra ik op "Installeren" druk stopt hij ermee en zegt dat Windows up-to-date is, en reboot/volgende dag zelfde liedje, ergens een oplossing of waar ik daadwerkelijk kan checken of SP 1 erop staat ?

Gz, GM
 
zie mijn plaatje daar kun je het zien.
 

Bijlagen

  • sp1.jpg
    sp1.jpg
    15,5 KB · Weergaven: 39
In het menu start rechts clicken op computer en dan eigenschappen. Bovenin zie je dan het plaatje waarin je kunt zien wat je hebt.
 
Mmmm, mja het zegt dus dat ik geen SP1 heb, terwijl ik blijf installeren (installeren duurt maar 1m/s ofzo :S, terwijl voordat hij gaat installeren zegt "kan enkele minuten uren duren")
zojuist op microsoft gezocht voor een nummer om te bellen voor klantenservice, zonder resultaat, iemand idee hoe dit gefixt kan worden het probleem ?
 
Laatst bewerkt:
Download en installeer de losse SP1 van de Microsoft-site. Dus niet via de Microsoft-Update site.
 
goed he, download zojuist x86 versie omdat ik program files en program filesx86 heb dus da8t heb die versie, bij opstarten zegt hij dat ik de verkeerde versie heb, dus nu x64 dll'n, vreemde bende allemaal maarja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan