SP2 Automatische update's

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoMiZcOr

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Berichten
50
Hallo

Ik heb winxp met sp2. ik wil de automatische update's uitzetten maar dan komt windows met het gezeur (ballonetje) dat het niet veilig is.
Ik vind het best irritant dat ik niet zelf mag beslissen of ik dat ding aan of uit zet.
Ik beslis tog ook zeker zelf of er nieuwe banden onder m'n auto komen zonder dat de garage me daar iedere dag over belt!?
Weet iemand hoe ik automatische update's dus egt UIT uit moet zetten?
 
Via Start, configuratiescherm en dan beveiligingscentrum aanklikken. Tekst links onder aanklikken (meldingen van beveiligingscentrum instellen) en daar kun je instellen welke beveiligingsmeldingen je wel of niet wilt hebben. Xp AntiSpy heb je dus niet nodig.

Groet, Hans Zwartbol
 
Via Start, configuratiescherm en dan beveiligingscentrum aanklikken. Tekst links onder aanklikken (meldingen van beveiligingscentrum instellen) en daar kun je instellen welke beveiligingsmeldingen je wel of niet wilt hebben. Xp AntiSpy heb je dus niet nodig.

Groet, Hans Zwartbol

klopt als een bus:D
 
Misschien ook handig: je kunt die vervelende rapport verzenden kaders bij het vastlopen van een programma ermee uitschakelen. Ben zeer tevreden van dat programma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan