Hallo,
De volgende vragen heb ik ook al bij het antivirus forum geplaatst maar misschien kunnen jullie me helpen met de problemen die ik ondervind bij de installatie van SP2:
Bij de installatie van NAV 2005 loop ik tegen de volgende problemen op:
Allereerst verschijnt deze pop-up bij het opstarten:
'the worlds' most trusted antivirus solution'
Waarbij ik op next moet klikken maar er gebeurt niks. hetzelfde gebeurt met de shortcut op het bureaublad.
Dan krijg ik de melding "another instance of the configuration wizard is running' .
Voordat ik met de installatie van NAV begon heb ik Windows SP2 geinstalleerd.
Daarbij heeft mijn mediaplayer het begeven (krijg de melding dat er een interne toepassingsfout is opgetreden). Heb al opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
Mijn zoekfunctie in de verkenner is ook foetsie.
Van Microsoft krijg ik het advies om SP2 er weer af te halen en dmv een cd-rom opnieuw te installeren. En daarna NAV nog eens te installeren.
Hebben jullie misschien tips?!
Groeten,
Gl.
p.s.: mijn hijack-log is helemaal opgeschoond.
De volgende vragen heb ik ook al bij het antivirus forum geplaatst maar misschien kunnen jullie me helpen met de problemen die ik ondervind bij de installatie van SP2:
Bij de installatie van NAV 2005 loop ik tegen de volgende problemen op:
Allereerst verschijnt deze pop-up bij het opstarten:
'the worlds' most trusted antivirus solution'
Waarbij ik op next moet klikken maar er gebeurt niks. hetzelfde gebeurt met de shortcut op het bureaublad.
Dan krijg ik de melding "another instance of the configuration wizard is running' .
Voordat ik met de installatie van NAV begon heb ik Windows SP2 geinstalleerd.
Daarbij heeft mijn mediaplayer het begeven (krijg de melding dat er een interne toepassingsfout is opgetreden). Heb al opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.
Mijn zoekfunctie in de verkenner is ook foetsie.
Van Microsoft krijg ik het advies om SP2 er weer af te halen en dmv een cd-rom opnieuw te installeren. En daarna NAV nog eens te installeren.
Hebben jullie misschien tips?!
Groeten,
Gl.
p.s.: mijn hijack-log is helemaal opgeschoond.