sp2 en updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapstam96

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Hallo,

Als je internet opgaat wordt al gauw melding gemaakt dat er updates zijn voor Internet Explorer. Heb ik maar uitgezet, ik heb een te langzame verbinding om dat allemaal te downloaden.

Zitten deze nu ook in het Service Pack 2 (sp2), of is sp2 enkel wat software met een firewall etc.?

En kun je zelf bepalen wat je van de sp2 installeert?

__JanWillem__

Veel oude updates zitten al in SP2. Tipje, bij de C't van deze maand staat SP2 op cd. Een goed en informatief blad en SP2 op CD. Als je in de buurt woont (Almere) kun je een kopie ophalen.

De sp2 cdrom heb ik al in m'n bezit.

Kan ik nu zelf bepalen welke onderdelen ik installeer, bv alleen de ie updates en verder niets??

__JanWillem__

Nee, dat bepaalt SP2 zelf. Alleen de nodige updates worden uitgevoerd.

Dus ook al heb ik al een firewall, popupstopper etc geïnstalleerd, sp2 gooit zijn firewall, popupstopper etc gewoon op mijn pc??

__JanWillem__

Ja, dat klopt! Alleen is het na installatie aan jou of je de ingebouwde popupstopper en firewall wilt gebruiken.

De ingebouwde firewall vind ik maar niks, blokt alleen het verkeer wat van buiten komt (overigens goed te configureren) maar wat er vanuit je pc het wereldwijde web op gaat heb je helemaal geen controle over.

De ingebakken popupstopper voldoet mij uitstekend. Blokt meer en beter dat m'n oude.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan