SP2 geinstalleerd, internet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

barrt

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Hallo ik gebruik XP-home.
Heb draadloos netwerk, pc verbindt met een USB- adapter (WL-012, sitecom) Na installeren van sp2, GEEN internet meer. Ben wel vergeten de router te resetten, had dit gemoeten i.v.m. nieuw IP-adres ofzoiets? Ik heb een vast IP adres. Van schrik die SP2 er weer afgekeild, en hard ook. Gelukkig systeem gebackupt. Voor mij voorlopig maar geen SP2. Weet iemand raad, waarom werkt het nu weer niet met SP2 in 's herennaam???
Barrt

Ik heb van een vriend ook vernomen dat dit soort problemen kunnen ontstaan na de installatie van Sp2.

Wat je kan proberen is de allerlaatste driver/software voor je modem te installeren en het daarna opnieuw te proberen.

bedankt voor je reactie. Nou die hele installatie duurt ook erg lang. Het heeft nog veel langer geduurd voor ik hier alles behoorlijk aan de praat had. De voordelen van die SP2 zijn me ook totaal niet duidelijk. Dat je een firewall kon instellen wist ik al, verder lijkt het ding zich met van alles te willen bemoeien (virusscanner, updates noem maar op). Mensen die dit een beetje onwetend installeren (en bijna iedereen gaat dat doen!) en je kunt zelf geen ADSL instellen, ben je vreselijk de sigaar. Kun je weer naar de winkel etc. etc. etc.
Bah:mad:

Even terugkoppelen.
Probleem opgelost door gehele draadloze adapter opnieuw te installeren. Vervolgens deed hij het toch met SP2. Lastig!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan