SP2 installeren of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoulShot

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Ik zit met een dillema, zou ik SP2 isntalleren of niet?
Ik heb nu gewoon windows Xp professional nog ..

Ik heb veel negatieve reacties ervan gehoord, dat het je pc sloom maakt enzo ..
Niet echt veel postief, buiten dat het veiliger is, maar daar hecht ik niet echt veel belang aan. Ik download toch nooit beveiligings updat en die dingetjes :)

Wat denken jullie? Wel een voordeel vindk dat ik dan WMP11 en IE7 kan installere.. maar voor de rest ..

Welkom bij Helpmij.nl

De vraag is verplaatst.

Overigens heb je er blijkbaar zelf al over nagedacht:) Ik heb SP2 er eerst lange tijd niet opgehad vanwege dezelfde overwegingen die jij maakt, maar nu heb ik het wel geïnstaleerd en ik merk geen vertraging, maar ja. Mijn systeem is snel genoeg.

Oh hebk niet zien staan die besturingssysteme, d8 al dat het niet super juist stond :D
Is kijke wat de rest ervan denkt en dan mss tog is probere als ik mijn backup schijfje van 250gig ontvang :D

Zo dacht ik ook en lange tijd had ik aan sp1 genoeg, maar nu heb ik ook sp2 en geen problemen. Bevalt goed!

Gewoon SP2 plus alle overige updates (via Windows Update) installeren.

Dat het je pc traag zou maken, heb ik nog niks van gemerkt. Zorg verder dat je pc spyware -en virusvrij is en dan is er niks aan de hand.

Ik geloof zelfs dat je al SP2 nodig hebt om vanaf een bepaalde periode nog updates te kunnen krijgen. Dus zonder SP2 zou je eigenlijk wat updates betreft achterlopen.

Kheb juist SP2 geinstalleerd samenmet WMP11 en IE7 natuurlijk :D
Gaat echt trager :( 436MB Ram geheugen in gebruik momenteel terwijl dat op SP1 misschien maar 200MB was :o

Nja we zien wel hoe het gaat, anders zie ik een formatje aankomen :p
Trouwens kan het zijn dat het lettertype ofzo is aangepast of iets anders? Der ist toch iets verschil maa weet niet wat ..

Kheb juist SP2 geinstalleerd samenmet WMP11 en IE7 natuurlijk :D
Gaat echt trager :( 436MB Ram geheugen in gebruik momenteel terwijl dat op SP1 misschien maar 200MB was :o

Nja we zien wel hoe het gaat, anders zie ik een formatje aankomen :p
Trouwens kan het zijn dat het lettertype ofzo is aangepast of iets anders? Der ist toch iets verschil maa weet niet wat ..

Waarschijnlijk staat ClearType aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan