SP2 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
819
Gisteren was er een melding dat er een belangrijke update was: windows vista service pack 2: 72,3 - 470,3 MB. Ik startte dus de download en ineens hield die vanzelf op en kreeg ik de mededeling dat de update niet compleet was gedownload.

Dus dacht ik vandaag: dan maar eens opniew. Nou, het begon goed en ineens zat alles vast. Ook "ctrl + alt+ del"hielp niet. Ik heb zelfs de stroom moeten uitschakelen.
Gelukkig startte de pc vervolgens gewoon op.

Ik las op internet dat het installeren van dit service pack ervoor zorgt dat een aantal programma's niet meer opstarten of niet meer goed functioneren. Weliswaar zag ik zo gauw geen programma genoemd dat ik heb, maar er waren in ieder geval een aantal anti spyware en virusprogramma's bij. Ik heb dus alleen AVG;

Wat is in deze nu raadzaam, ook al gezien wat er gebeurt als ik het tracht te installeren?
 
Wat er raadzaam is, is natuurlijk een moeilijke vraag.

Opzich is een service pack wel redelijk belangrijk omdat het beveiligingslekken etc. dicht maar het kan ook problemen teweeg brengen.
Ik zou zeggen, wacht nog even af, misschien brengt microsoft wel nog een fix uit voor het service pack 2.
 
heb het inmiddels kunnen oplossen via systeembeheer/services, hier stond Background Intelligent Transfer Service (BITS) niet op starten, heb nu SP2 kunnen downloaden en installeren.
 
heb het inmiddels kunnen oplossen via systeembeheer/services, hier stond Background Intelligent Transfer Service (BITS) niet op starten, heb nu SP2 kunnen downloaden en installeren.

Goed dat je de oorzaak dan zelf hebt gevonden :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan