SP2 integreren in XP gelukt, maarre...

Status
Niet open voor verdere reacties.

francozero

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2005
Ok,

Na 'n paar keertjes proberen, is het me blijkbaar toch gelukt om 'm op CD te krijgen... met de hulp van de tutorial HIER dus...
Wanneer ik de CD in de drive duw, start het windows installatie opstart-scherm. Dat zou dus in orde moeten zijn...

Ik had 'm graag ook nog volledig automatisch willen laten installeren, maar hier begrijp ik iets ni goed. Ik vind hier 2 probleempjes:

1. in de deploy.cab zou ik setupmgr.exe en setupmgr.chm moeten extracteren. De 1ste (setupmgr.exe) vind ik daar, maar de 2de (setupmgr.chm) niet. Wat nu?...

2. had ik dit antwoord-bestand ni moeten maken VOOR het branden? Zoniet, waar blijf ik dan met het antwoord-bestand(en)? Zet ik die op een floppy of zo?...

Sorry als dit dom klinkt, maar ik ben een noob van de onderste trap op dit gebied...

Alvast bedankt,

allereerst, heb je in jouw pc, alle bestanden weergeven aangevinkt?
als je dan met isobuster de 2 bestanden extract, zal je in de map 386i er slechts 1 terugvinden, de andere staat er ook wel in, maar met een iets andere naam (ik weet niet meer precies hoe) maar het staat er dan echt wel in.

mijn cd werkt, maar stopt waar je het id nummer moet invoeren.
ik heb ook al het nummer gebruikt dat ik heb van na upgraden naar sp2, maar ook dat werkt niet.
Ik ben ook begonnen van nul, maar heb nog steeds geen werkende cd-rom.
ik heb momenteel weinig tijd, anders wou ik nog eens proberen, maar dan zonder eerst sp2 te integreren.
succes, laat effe weten of het jou wel lukt.
greetz,
willy

Hoi,

die 2 bestanden zou ik, volgens de tutorial, op m'n nieuwe CD moeten vinden in het deploy.cab bestand. Dat heb ik gewoon geopend met WinRAR, maar vind alleen setupmgr.exe en niet setupmgr.chm.

Mijn CD is dus nu wel SP2, maar niet automatisch installerend. Ik heb 'm ook nog ni verder geprobeerd dan het installatie opstart-scherm, om te zien of ie werkt. Een echte installatie heb ik nog niet geprobeerd... m'n windows werkt nog goed, dus doe ik dat liever nu niet...

Bedoel je dat ie niet gaat werken bij een herinstallatie? Of is het alleen de "zonder omzien" dat niet werkt?.. Als 't dat is, vind ik 't ni zo erg... de product key kan ik zelf ook wel ingeven, en de paar nodige instellingen zijn me ook ni echt te veel. Zolang de installatie zelf maar werkt, da's goed zat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan