sp2 integreren op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellelysium2000

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo,

Ik weet dat het mogelijk is om sp1 te integreren op een oude windows XP cd. Weet iemand of het straks ook mogelijk is om sp2 te integreren op een installatie cd? Het lijkt me behoorlijk irritant om het sp2 steeds opnieuw te moeten downloaden of apart te installeren als je windows opnieuw installeert (1 x in de 4 maanden ongeveer bij mij). Wie heeft ervaring met een beta-versie? Als legitieme gebruiker is dit neem ik aan gewoon legaal?

mvg,

Jelle

Die vraag over het integreren kan ik niet beantwoorden maar........(1 x in de 4 maanden ongeveer bij mij).
Is dit niet wat vaak?
Reden?(als ik vragen mag)

Grtz.

Even voor de duidelijkheid:

je moet normaal gezegt deze downloaden:

http://www.microsoft.com/downloads/...BE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en

en dan via wat speciale switches hem integreren met je bestanden van de XP cd (zoals je misschien ook al met sp1 had gedaan). Maar er is nog geen netwerk installatie bestand voor de nederlandse versie dus je moet nog even wachten. Maar om antwoord te geven op je vraag:

Ja het is wel mogelijk zodra de nederlandse SP2 netwerk installatie voor XP er is. :)

antwoord

bedankt voor de info.

Heb je enig idee wanneer die nederlandse netwerkversie definitief uitkomt, Nooto? Is dat ook midden augustus?
En voor wat betreft de reden dat ik zo vaak Xp opnieuw installeer. Ik test nogal veel software uit of speel met de tuning van XP, en op een gegeven moment loopt het niet meer zo lekker dan allemaal. Maar ik heb alle documenten, mail etc. in andere partities staan, dus dat kost maar een uurtje of 2 allemaal om opnieuw te installeren en in te stellen.

mvtg,

Jelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan