SP2 lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Wat betekent dit??
zie bijlage

Bijlagen

• sp2.jpg
    sp2.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 128
Ga naar start > Configuratiescherm > Systeembeheer > Services > Zoek naar 'services voor cryptografie' en dubbelklik hierop.
Vul bij opstarttype 'automatische' in en bevestig met toepassen en OK. Sluit Services met bestand afsluiten.
Vervolgens pc afsluiten en weer opstarten. Probeer het nog eens opnieuw!

Iets in de richting dat bestand update.inf niet kan worden gecontroleerd op correctheid doordat misschien de cryptografieservice niet werkt.

Dit kun je evenwel nakijken in de services door in [start, uitvoeren]; services.msc in te toetsen. Daar ergens zoeken naar iets wat hierop lijkt lijkt mij.

EDIT
die logitech bordjes typen ook niet snel! ;)

Laatst bewerkt:
staat gewoon op automatisch

Geplaatst door egkok
staat gewoon op automatisch
Al eens geprobeerd deze services eens te stoppen en dan weer te stoppen (activeren) onder 'Status van Services'?

ja uit en aan.....

SP2 NL versie voor NL heb ik nog niet gezien, De sp2 komt vanzelf van zelf wel voorbij, dus je moet even afwachten.

Ik en velen met mij wel hoor humpe gedownload en wel gr elbert

Gezina, bedankt....maar wat ik al vermoedde is nu zekerheid, ze zijn niet goed wijs bij microsoft. Als je die link leest.... al die miljoenen gewone mensen gewoon met een computer... zo ga je toch niet met klanten om. Ze leveren een produkt dat het niet doet en vervolgens bieden ze hulp middels wartaal, zoals altijd al trouwens.

als je dan op de suggestie, wat te doen in, gaat en alles naar behoren regelt dan doet ie het nog niet, en als je al die ellende op de forums leest..nou nou ik wacht nog even.alhoewel ik moet wel..

Ik heb hier de site: http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=822798 gevonden daar staat:

De groepsbeleidsinstelling Gedrag bij installatie van niet-ondertekend stuurprogramma (alleen Windows 2000 SP2 en eerder) is ingesteld op Installatie niet toestaan of Waarschuwen maar installatie toestaan of de binaire waarde Policy is ingesteld op 0 in de volgende registersleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Non-Driver Signing

Ga naar: Start Uitvoeren (run) typ daar regedit ga dan naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Non-Driver Signing

Klik op Policy met de rechter muisd knop en dan wijzigen haal een nul weg en ze verdwijnen alle bij de laatste twee dus gedaan klik dan op oke en hij zou het wel moeten doen doet hij het niet typ een nul terug anders hebt u kans op schade dit hielp alleen bij mij schade voor eigen risico.:)

JZN die nullen dat werkt niet, ze staan er ook weer vanzelf in na een herstart...

JA oke maar je moet die nullen weg halen sp2 instal en klaar is kees.

alleen die twee nullen rechts toch?? als dat zo is werkt het bij mij niet!

Gelukt. Heb een nw. install gedaan. Heb die voor het geval van een crash, met sp1 en wat standaard progs. Toen meteen sp2 eroverheen en zonder problemen geinstalleerd. Overigens wat een poehah zeg over dat sp2. Stelt toch geen ene **** voor. Al die zogenaamde veiligheids en popup progs.....allemaal weer net niet. Iedereen heeft toch allang al jaren veel betere progs hiervoor. Nou moet je die zooi weer allemaal uitschakelen en wat hou je dan nog over?? Trouwens nog nooit zoveel popups gezien...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan