SP2 maakt problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yaas12345

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Hallo mensen ik had al een tijdje problemen met mijn pc sinds ik geen filmpjes kan kijken
ik heb alles al geprobeerd nieuwste codecs vlc media player bs player noem het maar op.
Dus ik dacht wat heb ik als laatst gedaan dat het niet meer werkte en dat was sp2 instaleren. Ik kan ook niet meer iets versturen of mijn webcam aanzetten op msn ik heb al windows live messenger geprobeerd en msn 7.5 maar het is altijd dezelfde als ik iets wil doen op msn gaat mijn cpu gelijk omhoog naar 99 procent dat is ook bij een filmp kijken.

Dus mensen wie kan mij helpen :thumb:

B.V.D

Waar heb je die SP2 vandaan?

Kijk in taakbeheer eens welk proces verantwoordelijk is voor het hoge CPU gebruik

Waar heb je die SP2 vandaan?

Kijk in taakbeheer eens welk proces verantwoordelijk is voor het hoge CPU gebruik

Die SP2 heb ik van windows update en de hoge CPU komt van msnmsgr.exe als ik iets wil sturen via msn. En als ik een filmpje wil bekijken van windows media player komt het van wmplayer.exe
of als ik via internet kijk dan komt het van iexplore.exe

Maak daar eens een printscreen van en plaats die even hier!

En hoe moet ik dat doen :rolleyes: Sorry maar ik begrijp niet zo erg veel van printscreen enzo

Kijk even in mijn 'handtekening' hoe je dat kunt doen.
Ook kun je kijken in deze posting en in deze posting

Ook is er een ergens een Helpmij-instructie voor, maar ik weet even niet waar die staat.

Hopelijk kom je met bovenstaande informatie er ook mee. Een schermafdruk moet van het type .JPG zijn, en niet groter dan 100 kilobyte.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan