sp2 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hhasan

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Berichten
80
Hallo

Sinds kort heb ik sp2 geinstaleerd op mijn pc, en vanaf dat moment heb ik allen maar problemen.
eerste probleem is dat pc vastloopt laten we dat zo zeggen in een minuut loopt die 2 a 3 keer vast en dat vastloper duurt ongeveer 5 seconden en dan komt die weer bij vanzelf.Als die vastloopt dan is allees vast muis toetsenbord beeld echt allees.
Tweede probleem is dat elke keer als ik pc opstart wordt gelijk map mijn documenten geopend..
Misschien dat iemand zelfde heeft meegemakt en wilt die mijn helpen, nou graag.
alvast bedankt.
 
Ga eens via

start - configuratiescherm - systeembeheer naar de logboeken.
Kijk eens of daar fouten worden vermeld, zo ja plaats die hier dan eens.
Misschien kunnen wij hier wat meer mee dan je nu verteld. Jou verhaal is een beetje wazig......niet negatief hoor.
Maar je verteld al niet waar je mee bezig bent , je verteld ook niet wat er allemaal openstaat. en zo zou ik nog wel even verder kunnen gaan met vragen.

Jou tweede vraag kan ik helaas niet beantwoorden, maar daar komt ook wel een antwoordt op.;)
 
Voor wat betreft jouw tweede probleem: downloadt <a href="http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/userinit.reg" target="_blank">deze registeraanpassing</a> om dat te fixen.

Groetjes
 
Hier paar antwoorden:
Je vraagt wat open staat nou niks behalve mozila firefox en mischien is dit ook interesant voor jou ,die twee manetjes bij jou heb ik al erder gezien ergens en die lopen konstant toch, op dit moment bij mij lopen ze 20 seconden en dan stopen ze voor paar sec en dan gaan ze weerlopen.
Wat betreft logboeken daar heb ik paar waarschuwingen en paar fouten,
in map toepasing staan twee waarschuwingen van bron Userenv geb nummers 1517 en 1524.
In map beveiliging heb ik niet fouten.
In map systeem heb ik een fout die steeds terugkomt elke twee minuten
bron is DCOM en geb nummer is 10010
en als ik op dat klik dan staat daar dit:
De server{833E4010-AFF7-9F24C1457BCE} heeft zich binnen de vereiste termijn niet bij DCOM geregistreerd.
Nou ik weet niet of je hier wat me kunt maar ik ben je heel erg dankbar als je oplosing voor hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan