sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienus54

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
hallo
vraag 1
wie weet waar de firewall van xp te vinden is zodat ik kan zien of die aan of uit staat.
vraag 2
ik zie bij software dat er een aantal hotfix bestanden zijn geinstaleerd met de benaming hotfix sp2
is die update bij mij dan al gedaan of moet dat dan nog komen.
rienus

Vraag 1: Mijn netwerklocaties > eigenschappen > Lan verbindingen > eingenschapen > Tabblad geaveranceerd.

Vraag 2: De grote SP2 download is nog niet beschikbaar via de windows update. Je kunt die wel al van de microsoft site downloaden en dan installeren. Als je dat niet gedaan hebt, heb je de grote SP2 service pack nog niet geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Firewall voor Internet-verbinding in- of uitschakelen
Open Netwerkverbindingen.
Klik op de inbel-, LAN- of snelle Internet-verbinding die u wilt beveiligen en klik vervolgens op Instellingen van deze verbinding wijzigen onder Netwerktaken.
Voer een van de volgende handelingen uit op het tabblad Geavanceerd onder Firewall voor Internet-verbinding:
Als u Firewall voor Internet-verbinding wilt inschakelen, schakelt u het selectievakje Mijn computer en netwerk beveiligen door het beperken of verhinderen van de toegang vanaf het Internet in.
Als u Firewall voor Internet-verbinding wilt uitschakelen, schakelt u het selectievakje Mijn computer en netwerk beveiligen door het beperken of verhinderen van de toegang vanaf het Internet uit.

bron==help en ondersteuning windows xp.

Laatst bewerkt:
Oplossing vraag 1: klik op start/help en ondersteuning en typ daar FIREWALL en je krijgt een keurige uitleg hoe je deze aan en uit kan zetten.

1. Start > configuratiescherm > Netwerk en internetverbindingen > netwerkverbindingen > als daar een slotje naast de _|_ staat zit er een firewall op. Dit kun je ook zien door er met de rechtermuisknop op te drukken en te kiezen voor Eigenschappen > Geavanceerd.

2. SP2 is dan nog niet geinstalleerd. Ik weet niet wat het wel is maar ik heb het hier ook maar heb nog geen SP2 geinstalleerd (100% zeker). Wel zie ik nu bij iedere computer waar ik in veilige modus ga bovenin bijvoorbeeld iets in de trend van: "Windows XP (**.**.**) SP2 , Service Pack 1" staan. Dus allemaal beetje raar.

Als je deze computer > eigenschappen doet, kan je zien staan welke service pack je hebt geinstalleerd in Tabblad Algemeen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan