Sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcca

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2003
Berichten
13
na installatie van Sp2 krijg ik bij het openen van sommige websites deze foutmelding:
"runtime error 216 at 011903912"
ik heb een AMD Athlon 64 3000+512Kb cache CPU. adsl aansluiting, McaFee virusscan, adaware en spsybot. Zonealarm firewall.
Na verwijdering van SP2 geen foutmeldingen meer.
Graag advies.
MCCA
 
reactie

Bedankt voor je reactie. Ik heb een account bij xs4all.nl en daar krijg je een McaFee virusscan bij. Die controleert dagelijks zelf op updates. Deze scan draait altijd op de achtergrond. Ten overvloede scan ik de hele computer wekelijks. Het eerste dat ik deed, na ontdekken van het probleem was bij Google zoeken. Daar las ik over een mogelijk virus. Toen heb ik de online scan gedraaid en die vond ook geen virus.
Microsoft heb ik een mailtje gestuurd en de reactie was een telefoonnummer dat ik kon bellen maar dat was onbereikbaar.
Na verwijdering van SP2 heb ik bij dezelfde websites geen foutmelding. Dat lijkt m.i. dan geen virus.
Dus wat is het dan?
MCCA
 
Alhoewel je schoon lijkt te zijn middels het draaien van Ad-aware/Spybot zou je misschien toch nog een Hijack This Log kiunnen plaatsen, deze vindt soms nog rommel die genoemde progjes over het hoofd zien. SP2 vereist een brandschone pc.

Download+instructies: Het plaatsen van een Hijack this log in deze sectie en dan hier plaatsen: Klik ->Hijackthis Log's Druk daar op de knop "Plaats een vraag" en post je log. Experts helpen je vervolgens verder.
 
deze scan vond ook geen virus.
Ik heb nu opnieuw ps2 geinstalleerd maar nu van een cd-rom bij "computer idee". Hoewel ik de dag niet prijzen mag voor het avond is, lijkt het erop dat er nu geen "runtime error" foutmelding meer verschijnt
Ik heb een flink aantal websites geopend die de vorige maal wel foutmeldingen gaven. Dus... even afwachten of het morgen ook nog zo is.
Allemaal bedankt.
MCCA:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan