Sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smilodon

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Aloha again ..

Nog 1 klein vraagje ..

Sinds ik SP2 heb geinstalleerd , zit er een fout in IE
M'n hotmail koppeling rechts ( plus nog een paar andere) is verdwenen :s er staat nu alleen "links" en als ik daarop klik gebeurd er niks , en koppelingen staat dus gewoon aangevinkt ..

Iemand dit probleem al is tegengekomen ? of een oplossing ?

Wederom alvast hartelijk dank

Ciao ;)

Rechtsklikken, "werkbalken vergrendelen" uitvinken, de werkbalk koppelingen 'slepen' tot een plek waar je hem goed ziet, rechtsklikken, "werkbalken vergrendelen" aanvinken.

zou opgelost moeten zijn :thumb:

Nee dat heb ik zelf ook geprobeerd , wat ik bedoel is dat ze gewoon weg zijn , verdwenen ..
Maar denk dat ik het al weet , ik heb met Hijack this iets van 6 dingen zonder naam verwijderd , die ik niet vertrouwde , waarschijnlijk waren dat m'n koppelingen , en is dus den ik niet meer terug te draaien (SP2 opnieuw?) , want heb ook de back ups verwijderd .
Wat ik me alleen kan herinneren ( daarom heb ik ze ook verwijderd) is dat ik die 6 stuks ook al een keer tegenkwam voordat ik SP2 erop heb gegooid , en toen dus ook heb verwijderd ..
Maar ik weet dit niet 100 % zeker meer :confused:

Nou ja iig bedankt voor eventuele reactie's

Heb je in je favorieten die koppelingen nog wel staan? Anders zou ik IE eens proberen te repareren.

Yep daar staat ie nog wel ;)

gelukkig maar want ik ben lui :p

is dus opgelost , niet 100 % , maar jammer dan , ga niet daarvoor sp2 er weer opnieuw opgooien
Kan dat eigenlijk wel ?? ja ik weet dat t kan , maar geeft dat niet hele zooi problemen ? met registersleutels bv ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan