Sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eaglethunder

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Hoi,

SP2 wilde ik vandaag installeren, maar er traden wat problemen op tijdens het installeren ervan. Ik had te weinig ruimte op mijn C-schijf, maar op de andere schijven heb ik wel genoeg. Ik heb de versie gedownload die je handmatig moet installeren, dat was gelukt. Maar omdat de installatie niet voltooid was, werd hij gedeïnstalleerd. De computer starte opnieuw op en ik kreeg de volgende foutmelding:

'STOP: C0000B5 (kan onderdeel niet vinden)
Dit onderdeel kan niet gevonden worden in winsrv. Opnieuw installeren kan dit probleem oplossen'

Dit blijft zich herhalen...

Hoe kan ik dit oplossen of omzeilen zodat ik toch op mijn computer kan komen zónder te formatteren? Want daar heb ik helemaal geen zin in...

Momenteel zit ik op een andere computer. Dus de computer waarop het is gebeurd is onbruikbaar, en zal dat waarschijnlijk nog wel even blijven. Het is een Dell (Desktop = oudere versie) met pentium 3 en Windows XP professional.

Alsjeblieft help me, ik ben radeloos:confused:

Wat je kunt proberen is het volgende :

opstarten in de veilige modus, bestanden verwijderen van C: zodat er voldoende schijruimte beschikbaar komt en daarna in de veilige modus het SP2 iinstalleren.

owkee...

hoe begin je eigenlijk veilige modus via XP? Via '98 wist ik het nog wel...
als je op F2 drukt zie je alleen de opties van hardeschijven en zo

In ieder geval al bedankt voor je reactie!

veilige modus geeft hetzelfde probleem !!!!

volg de "use recovery console" handleiding !
http://support.microsoft.com/kb/875350/#XSLTH3140121122120121120120
op deze pagina
(wel in het engels !!)

virussen verwijderen eens je pc terug opstart, maak je pc spyware vrij ... schakel met MSconfig alle NIET microsoft services en alle opstartbestanden uit
als je NAV 2006 (of dergelijke hebt, eerst verwijderen om latere problemen uit te sluiten)
installeer dan SP2 van CD, kan je gratis bij de goeie PCboer krijgen en dan zou het in orde moetten zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan