Sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

PPSBraun

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
Biedt het installeren van SPII voordelen?; is dit noodzakelijk?

gr
Paul

In verband met de diverse beveiligingen van Windows zou ik het zeker doen.

Zeker doen:
Volg de procedure wel goed zodat je problemen voorkomt.
Schijf opruimen
Defragmenteren
Herstelpunt maken
Als je Sp2 op cd hebt. (Anders eerst downloaden) internetverbinding verbreken en dan je virusscanner en firewal uitschakelen.
Sp2 installeren.
Vervolgens je virsuscanner weer inschakelen en verbinding met internet maken om de laatste updates van windows binnen te halen.
Nu kun je er voor kiezen om de windows firewal ingeschakeld te laten of je eigen firewal te gebruiken. Let wel slechts 1 firewal gebruiken anders krijg je problemen.
Ik heb op deze manier al diverse pc's behandeld en er zijn nooit problemen geweest.
Succes

adnieuwenhuizen zei:
Zeker doen:
Volg de procedure wel goed zodat je problemen voorkomt.
Schijf opruimen
Defragmenteren
Herstelpunt maken
Als je Sp2 op cd hebt. (Anders eerst downloaden) internetverbinding verbreken en dan je virusscanner en firewal uitschakelen.
Sp2 installeren.
Vervolgens je virsuscanner weer inschakelen en verbinding met internet maken om de laatste updates van windows binnen te halen.
Nu kun je er voor kiezen om de windows firewal ingeschakeld te laten of je eigen firewal te gebruiken. Let wel slechts 1 firewal gebruiken anders krijg je problemen.
Ik heb op deze manier al diverse pc's behandeld en er zijn nooit problemen geweest.
Succes

Dank voor de reactie...ik heb eea uitgevoerd via de windows update. Er wordt inderdaad veel nieuwe software toegevoegd, echter hoe kan ik nu zien dat SP2 ook daadwerkelijk is geinstalleerd?. De Systeem info blijft mij vertellen dat er sprake is van SP1 en de geinstalleerde software geeft alleen aan dat Servcie pack 1 is geinstalleerd als update en verder is er sprake van een 6-tal SP2 "hotfixes".

gr
Paul

Is voor mij niet duidelijk .
Bij mij staat in systeem info - systeemeigenschappen -algemeen:
Windows XP home en Sp2.
Dat kwam ook bij alle pc's die ik heb gedaan te staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan