sp3 niet goed geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
309
Beste mensen,

Enige tijs geleden heb ik via de automatische update Sp3 geinstalleerd, nou ja geprobeert want het was mislukt. De installatie heeft wel wat veranderd want bij eigenschappen van deze computer geeft hij aan dat het ginstalleerd is. Ook de hestelcd van XP-prof met SP2 is nu volgens windows de verkeerde versie.
Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Wil gewoon de hestel cd van XP met Sp2 gebruiken.

Gr.

de Taalkring
 
sp3 beschadigd

Het programma NLite ziet er goed uit en werkt volgens mij wel goed, wat niet goed gaat is het importeren van SP3 in NLite, ik krijg de melding dat SP3 beschadigd is. Heb de download nog eens gedaan(3X) maar de foutmelding blijft.

Ga het op een andere computer proberen. Later..........

Wat het systeemhestel van Danny betreft, weet niet welke datum ik zou moeten nemen, het is allemaal een poosje geleden.
 
geluk

Heb de slipstream XP met SP3 gemaakt en het werkt. Heb het op een andere computer moeten maken omdat er op mijn computer ergens een interne fout zit. Daardoor lukken bepaalde dingen niet. Zoals het maken van een slipstream en het installeren van office2007 terwijl office 2003 wel lukt.
 
Hoi !

Prima, toch ?

Nu kun je gewoon opstarten van de geslipstreamde XP-SP3-CD en een repair-install uitvoeren.

Je raakt geen bestanden kwijt,evenals je interne fout (mits die geen ad/spyware betreft !), en je bent voorzien van SP3 !

Repair install: http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=32782

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan