Spam Alert uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plugintools

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo,

Bij heel veel ontvangen emails (bijvoorbeeld nieuwsbrieven) denkt Outlook XP dat dit spam is, en geeft er daarom een Spam Alert aan. Dit is op zich nog niet zo erg, maar nu heb ik het Cloudmark Spamfilter geinstalleerd en die zet deze spam alert mails in een aparte spam map. Dit omdat Outlook al aangeeft dat het spam is. Hier kwam ik toevallig achter, en het enige wat je hier tegen kan doen is unblocken. Maar dat is achteraf. Liever heb ik dat dat Spam Alert gebeuren uitgeschakeld wordt, maar waar kan je dit doen (waar zit die optie, als het al een optie is)?

Jacco

Hallo,

dit is al een oude thread, maar ik heb Outlook XP opnieuw geinstalleerd en heb het nu weer. Vorige keer heb ik het eraf gekregen, maar ik zou niet weten hoe. Weet iemand dit?

Jacco

Open Outlook en ga naar de help functie.
Hier SPAM intikken en vervolgens zoeken.
Alle opties die mogelijk zijn komen er nu vanzelf uit.

Mvg

Geplaatst door sigma
Open Outlook en ga naar de help functie.
Hier SPAM intikken en vervolgens zoeken.
Alle opties die mogelijk zijn komen er nu vanzelf uit.

Mvg

Had ik al geprobeerd, maar daar kwam niet naar boven hoe je het uit kan zetten helaas :D

Alle ongewenste e-mailberichten automatisch verwijderen, verplaatsen of van een kleurcode voorzien
Klik op de knop Indelen op de werkbalk.
Klik op Ongewenste e-mail.
Selecteer de gewenste opties en klik op Inschakelen /uitschakelen voor elke set opties die u hebt gekozen.

Mvg

Het bleek van Norton Internet Security te komen, deze geeft het label "Spam Alert" zodat je je email client hierop kan instellen deze eruit te filteren.

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan