Spam (bestrijden )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo een ieder ,

Eigenlijk is mijn vraag simpel , hoe kom ik definitief af van spammers en hun spam !!!

Ik gebruik mailwasher met ingebouwd spamcop ( spamcop stuurt abuse mails terug naar de providers , echter de hoeveelheid spam wordt steeds groter en ik surf toch veilig .
Nu wil ik geen spam meer ontvangen , dan hoeft het ook niet gefilterd te worden en spamfilters filteren de spam ( komt dus toch binnen en dat wil ik niet ook ivm. computerende kinderen ) Wil ook geen ander email adres nemen .

Heb mij laten vertellen dat gefilterde spam ook schade kan aanrichten , en dat mijn email adres of ip adres voorkomt op zgn. spamlijsten ( kan ik hier dan ook van af ? )

Na wat zoeken , hetvolgende gevonden , wie heeft hier ervaring mee en is het wel veilig ?

http://www.webhostingtalk.nl:80/whtdnsblcheck.cgi
http://www.dnsstuff.com:80/

Mvg. Hans

Het is heel simpel...men heeft je adres dus krijg je spam.
En nee, je bent toch niet voorzichtig genoeg geweest want je adres is bekend geworden bij spammers.
Het klinkt hard en te simpel maar zo is het...oplossing? Nieuw adres nemen en er nog voorzichtiger mee zijn....
voor alles waar je je adres op een website moet opgeven een hotmail of gmail account nemen.

Ik gebruik zelf alleen nog maar een Gmail adres, geen enkele spamfilter meer en heb helemaal nergens meer last van!

Ik ook en alle spam blijft weg en alleen de goede mail komt nog in mijn POP3....:thumb:

Bedankt voor de antwoorden maar ik vind ze te simpel , ik heb ook een hotmail adres welke ik ook gebruik en achterlaat als dat verlangt wordt .
Wil mijn orange adres niet veranderen .
Er zullen toch wel andere manieren zijn om er van af te komen .
Hans

Zoals ik al zei..het lijkt misschien te simpel...maar NEE, je komt er niet vanaf.
Filters? Leuk..terugsturen ook leuk maar zoals ik al zei men heeft je adres nu eenmaal en je kan niet ervoor zorgen dat diegene het niet versturen...als ik jou adres heb kan ik sturen wat ik wil toch? Hoe wou je dat tegenhouden? Je kan mijn mail filteren zodat het niet in je Postvak In komt maar ik kan het blijven sturen.....en jij blijft maar filteren.

Succes ermee!

Bedankt , en sorry dat ik doorzeur , als je op een lijst komt te staan dan kan je er toch ook weer vanaf ?
In Nederland hebben wij de opta waar je over Nederlandse spam kan klagen en het houdt dan ook op , hier betreft het dus buitenlandse ( engelse ) spam , daar zullen ze toch ook wel zoiets als een opta hebben ?
Eigenlijk moeten de spammers niet worden aangepakt maar de bedrijven waar zij voor adverteren .

En wat met die 2 links in mijn vraag , is dat niet een oplossing ?
Hans

Hallo , daar ben ik weer ,
Heb nu gmail en ik kan deze openen in outlook expres , is het nu ook mogelijk om mijn orange account via gmail te openen met outlook expres ?
Dan ben ik toch ook van de spam af , of zie ik dat verkeerd ?
Mvg. Hans

Laat je Orange mail gewoon forwarden naar je Gmail account!

Ik heb zelf geen Orange, maar ik neem aan dat je, wanneer je inlogt op je Orange account, dat kunt aangeven daar

Wie kan mij dan uitleggen hoe ik mijn orange mail forward naar mijn gmail ?
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan