Spam e-mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Mijn moeder gebruikt Outlook Express en ze krijgt de laatste tijd ontzettend veel SPAM mails. Wel 20 per dag. Eerder had ze dit nooit, enig idee hoe dit kan komen?

hoi

je zou een spamfilter kunnen installeren.
meestal worden die ook aangeboden bij je provider.
er zijn ook free versies.

als de spammers je eenmaal gevonden hebben dan......;)

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt! Ik heb Spam Pal geinstalleerd. Ik hoop dat het werkt, laat het morgen wel even weten! Ik neem aan dat ik het niet op hoef te starten ofzo, maar het gewoon uit zichzelf scant?

Tja, maar hij filtert wel degelijk en je kan ook en blacklist maken zodat hij wel automatisch filtert....
Vind het een beetje raar dat men dat geen filter noemt dan....maar goed er staat ook "strikt genomen"

Ik hoop dat TS begrijpt dat het alleen om filteren gaat maar dat de spam zelf nog steeds wel verzonden wordt. Hier is helaas na het bekend worden van je e mail adres niks meer aan te doen.

zelf tijd geleden die gehad:P en het zag er makkelijk uit die mailwasher, mischien kan je die ook beter gebruiken, topicstarter, want volgens mij moet spam pal ingesteld worden, of heb ik het mis?

tik in google: mailwasher als je interesse hebt

Hij is wel simpel ja.

Zo lang je maar niet gebruik maakt van de optie om mail te bouncen. Weten ze gelijk dat je adres bestaat :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan