Spam .help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

piko123

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
BELANGRIJK Spam HELP!

ik krijg de hele tijd elke seconde eeen balk geopene van de groote van een 4de deel van mijn scherm aanzoek met
automatisch afspelen maar het speelt niks af en het doet niks
wegklikken helpt niet anuleren helpt niet en ik weet niet waar het vandaan komt na een uur gaat het pas weg en als ik de pc opnieuw reboot begint het weer opnieuw
games die ik minimalizeer kunne niet meergeopend worden en zulke dingen allemaal
wie heeft informatie of kan mij helpen

groetjes piko

Laatst bewerkt:
gaaat niet kan maar 100kb uploaden en het is gewoon een dood gewoone map/popup of hoe je het ook wilt noemen niks bijzonders in indergeval maar wel vet irritant

afbeelding automatisch afspelen

heb afbeelding

Bijlagen

• automatischafspelendn8.png
    automatischafspelendn8.png
    3,4 KB · Weergaven: 28
ik krijg de hele tijd elke seconde eeen balk geopene van de groote van een 4de deel van mijn scherm aanzoek met
automatisch afspelen maar het speelt niks af en het doet niks
wegklikken helpt niet anuleren helpt niet en ik weet niet waar het vandaan komt na een uur gaat het pas weg en als ik de pc opnieuw reboot begint het weer opnieuw
games die ik minimalizeer kunne niet meergeopend worden en zulke dingen allemaal
wie heeft informatie of kan mij helpen

groetjes piko

het heeft niks temaken met virusen enz
denk dat het iets heeft met mijn geluids programms of video maar ik zou niet weten hoe dat te vinden nadat ik alles heb verwijderd van geluids instalaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan