Spam in de map "SPAM"

Status
Niet open voor verdere reacties.

FRENK270

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2006
Outlook 2003,

Als spam herkende mail wordt automatisch in de map "SPAM" geplaatst. (ca 100 per dag)
deze worden ook weergegeven in de map "ongelezen mail".
dit wil ik nu net niet,
als ze in de map ongewenste items terecht zouden komen had ik dit probleem niet, maar op de een of andere manier krijg ik die setting er niet uit (het plaatsen in de map "spam" dus.)

Wie weet waar ik dit zou kunnen zoeken, 't zit niet in de regels ??

bij voorbaat dank

Kun je niet een regel maken die (nieuwe) mail die binnenkomt in map Spam automatisch als 'gelezen' aangeeft?

Deze regel moet natuurlijk in de regels-volgorde als laatste worden uitgevoerd.

Tijs.

waar komt spammap vandaan

Tijs,

in principe zou dat 'n prima oplossing zijn, ware het niet dat de spam map blijkbaar geen regels accepteerd.

ik heb deze map ook al proberen te verwijderen, maar hij wordt bij de eerst volgende spam mail gewoon weer nieuw aangemaakt.

't is mij niet duidelijk waar die map vandaan komt, dan zou ik eventueel settings kunnen wijzigen.

????

Als je niet zelf bij je Regels iets terugvind, dan is het een programma als Spamfighter, Spaminihilater, Norton Internet Security etc. die die mails in die map zet, en ze voorziet van aangepaste onderwerptekst.

Dat je daar geen Regels op kunt loslaten vind ik vreemd, maar is misschien een 'feature' van die Anti-spam pakketten.

Werkt het inschakelen van regels voor de map Spam niet, dan kan ik je niet verder helpen, maar misschien wel de website danwel documentatie van het geïnstalleerde anti-spamfilter.

Succes,

Tijs.

Als spam herkende mail wordt automatisch in de map "SPAM" geplaatst. (ca 100 per dag)
deze worden ook weergegeven in de map "ongelezen mail".
Bij welke provider heb je een POP3 en SMTP mailaccount?
Of heb je een web-based mailaccount opgenomen in Outlook 2003?
Is het laatste het geval dan download Oulook de mappenstructuur van het web-based mailaccount.

er draait inderdaad nog 'n scanner op de server, "PANDA", en de mail komt binnen via exchange, provider is planet,

ik zal 'ns op jacht gaan, bedankt voor de tips alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan