spam mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo helpmijers

Ik krijg de laatste tijd veel mails van een persoon waar in staat dat mijn wachtwoord van mijn wow acc veranderd is en ik hem via een site de verandering door kan geven, ik vertrouw de mail niet want er staat een fout in bij het site adres, hier de mail:

[SMALLIMG]http://wslfea.bay.livefilestore.com/y1pvjVo6ruwxzdA3G8VmewKd6AeYlF-yRvJHfHe7BtJqH8TK-k7nboisgKiA1D15Ouo_YorWn8DCAX5Zwid3L925T1pDS0upGcg/naamloos.bmp[/SMALLIMG]

maar het emailadres klopt wel want dit is het email adres van blizzard

mijn wachtwoord heb ik trouwens niet veranderd en is nog steeds hetzelfde, moet ik dit negeren en elke dag uit mijn mail box gooien of moet ik blizzard waarschuwen?

ik heb met avg en anti-malware-bytes gescand en die vinden geen virussen ofzo.

alvast bedankt

groetjes Daniël

Moderator-[Edit] Afbeelding verkleind en klikbaar gemaakt. [/Edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk niet dat Blizzard erop in gaat. Is gewoon iemand die jou account wilt hacken. Dus negeren en als spam markeren.

ok, maar als ik dan een mail krijg van blizzard zelf dan word die toch ook in mijn junk folder gezet? wat volgens mij klopt het e-mailadress wel

Ik neem aan dat het verschil wel gezien word. Markeer deze als spam en vraag dan een ander wachtwoord aan ofzo. Kijk of die ook in je spambox komt of in de inbox.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan