Spam Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi,

Ik heb nu een aparte map bij mn outlook express genaamd Norton Antispam.

Hier staan nu 88 mailtjes (spammail) maar wat moet ik hiermee?

Worden alle afzenders (e-mail) van die mailtjes in die map gelijk geblokkeerd?

Als ik die map leeggooi komen de spammailtjes dan gelijk weer terug?

Verplaatst naar Internet > Mail programma's > Outlook Express; daar hoort deze vraag meer thuis.

Die map: heb je die zelf aangemaakt of heeft een of ander norton programma dat voor je gedaan?

Dat is een map die Norton zelf aanmaakt.

citaat: "Norton Internet Security 2004 komt ook standaard met Norton AntiSpam 2004, een nieuw programma dat ongewenste e-mailberichten automatisch detecteert en filtert. Spam vormt in toenemende mate een bedreiging voor zowel de productiviteit als de beveiliging. Het kan e-mailsystemen aanzienlijk vertragen en genereert vaak nieuwe online spamberichten. Norton AntiSpam 2004 werkt met alle standaard POP3 e-mail programma’s en integreert met de meest recente versies van Microsoft Outlook, Outlook Express en Eudora om inkomende spamberichten te filteren en rechtstreeks uit de inbox van de gebruiker te verwijderen."

In de Help staat ook veel.

Laatst bewerkt:
Antispam verwijderen: in die URL staat, dat er in de softwarelijst een item Norton Antispam is opgenomen. Bij mij is dat niet het geval. Weet iemand, hoe je Antispam kunt verwijderen? Want als ik een amiltje krijg met iets erin waat ook maar lijkt op een afbeelding, wordt naar de Antispammap gegooid. Heel vervelend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan