Spam of virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvleda

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Ik heb de gratis versie van avg en nu dan hitmanpro erop gezet omdat ik ineens in teksten op internet woorden die blauw zijn voor bv info aan te klikken reclame voor ipad en zo krijg. Ook bij hyves als je het wachtwoord wil intypen. Avg geeft aan bedreigingen soms naar tekst wat met het openen van internet gekomen is maar verwijst ook naar mijn documenten. Maar als ik dit scan met avg zegt hij gefeliciteerd niks gevonden? OOk met cc cleaner geeft hij zo'n 5 bedreigingen aan? Hoe kan ik dit verwijderen, want met avg kan ik als ik rechts aanklik niks verwijderen?

Hoop dat het verhaal te begrijpen is?

M.v.g. Yvonne

P.s. controleer net mijn bericht en bij mij is dan het woord wachtwoord in dit stuk dus ook weer blauw gemarkeerd met een streep eronder, zet ik me cursor daar is het dus weer reclame!

Laatst bewerkt:
Kan ook nog zo'n vervelende gratis plugin in je browser zijn. Maar probeer die MBAM eerst maar eens.

Hmm, bedreigingen gevonden met ccleaner? Vreemd, ccleaner is daar niet voor gemaakt.
Zoals eerder gezegd, mbam laten lopen, de free versie voldoet ruimschoots. Je kan daarnaast ook nog eens superantispyware er achteraan laten hobbelen.
Wat betreft hitmanpro is dit bij mij geen aanrader. In het verleden is heel vaak gebleken dat hitmanpro meer schade toebracht dat dat het ergens goed aan deed.

probleem nog niet opgelost

Zoals aanbevolen dat programma laten scannen.
22 gedetecteerd en verwijderd.
Maar met openen van internet of hotmail gelijk weer bedreigingen!
Dan blijkt er ookonder andere bij documenten dit het geval te zijn.

Met hitman pro heb ik juist goede ervaringen na dat mijn betaalde versie van nod 32 iets niet kon verwijderen en vinden kon hij dit wel!

Wat is dat andere advies van dat vervelende gratis plugin in je browser? Hoe weet ik of dat het geval is en zo ja wat kan ik daar aan doen?

Bedankt zover en hopelijk hoor ik weer wat van 1 van jullie.

Yvonne

nog even.......

Nog even een kleine aanvulling.
Ik was niet helemaal duidelijk ontdekte ik met me 1e bericht.
AVG kwam tussendoor met de melding wanneer ik cc cleaner aanzette!
En dus niet cc cleaner zelf.

Wat ik raar vind is dat als hij ook met melding komt dat het in een opgeslagen document zit en ik
die dan opzoek en scan met avg dat hij dan weer zegt gefeliciteerd niks gevonden?

Yvonne

Laatst bewerkt:
weet je wat je nog kan doen/?
kijk eens op de Nucia site
hoe dat allemaal moet staat allemaal uitgelegd op de Nucia site

waar zoeken...

Sorry maar er staat zoveel op deze site weet even niet waar ik het moet zoeken.

Bedankt.

Als (geupdate) AVG niks vind dan heb je waarschijnlijk geen virus . En je hebt met Hitmanpro gescand ? , dan heb je waarschijnlijk ook geen spyware .
Probeer anders eens een andere browser , Chrome of Firefox , kijken of dan alles wel goed gaat .

Laatst bewerkt:
Misschien zegt jullie dit wat
Maar ik had dus nooit problemen totdat ik blikseminslag kreeg en me modem opgeblazen werd.
Sinds ik het nieuwe modem gebruiksklaar gemaakt heb heb ik deze klachten?!

Ik vraag me ook af bij internet hoe het met de beveiliging moet.
Heb daar nu wat mee uitgeprobeerd aangepas om te kijken of dat helpt
Ik heb bijvoorbeeld hoog aangeklikt voor cookies maar ja dan kan ik geen hotmail openen.
Ook iets met activiv en nog wat kan je iets mee doen heb dat ook aangevinkt.

Bedankt weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan