spam op msn messenger van offline contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gossejwt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
De laatste tijd erger ik me dus echt dood aan mensen die, terwijl ze offline zijn, mij op msn een url sturen voor één of andere website met foto's of een andere url. Nou ben ik niet stom want naast het feit dat ik weet dat die contactpersonen mij nooit zoiets zouden sturen zijn de url's ook nog is zo belachelijk dat zelfs een koe met zonnebril en een luier zou kunnen verzinnen dat als je op deze url's klikt je dood wordt gegooid met allerlei spyware en/of andere virussen. Dit zijn doorgaans dezelfde personen dus ik vermoed stiekem dat het aan hun ligt, maar mijn vraag luidt of er ook iets is wat ík daartegen kan doen.

Bij voorbaat dank :thumb:

Gosse

Deze personen attenderen op het feit dat ze besmet zijn en ze blokkeren tot ze er iets aan gedaan hebben.

Deze personen attenderen op het feit dat ze besmet zijn en ze blokkeren tot ze er iets aan gedaan hebben.

Het zijn helaas mensen waar ik best vaak een gesprek mee heb en ze zijn zeer a-technisch.
Ik vroeg me af of er iets is waarmee ík het kan stoppen vanaf mijn eigen computer, blokkeren daar gelaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan