***SPAM*** virus???

Status
Niet open voor verdere reacties.

schalvas

Verenigingslid
Lid geworden
20 nov 2001
Ik krijg regelmatig email van bekenden met in het onderwerp de vermelding ***SPAM***. Het betreft gewone email die gewoon voor mij is bestemd. Ligt dit aan mijn computer of is de afzender het probleem. Weet iemand wat hieraan te doen is??

iemant heeft mss een progie waardoor je niet kan zien van wie die is. Messchienmoet je zo instellen dat zijn emails genegeerd worden , je com kan je mss ook wel ff scannen op virusen rn spyware

Geplaatst door Martinaz
iemant heeft mss een progie waardoor je niet kan zien van wie die is. Messchienmoet je zo instellen dat zijn emails genegeerd worden , je com kan je mss ook wel ff scannen op virusen rn spyware
Weet je zeker dat je de vraag hebt gelezen?

Is de info die in het betrefende e-mail wel goed? Heeft de afzender het zelf verstuurd? Ik krijg ook vaak e-mails in m'n ongewenste post van mijn hotmail account. Dingen over verjaardagen etc. Kalenders, vriendenlijst dit, vriendenlijst dat. Dat is allemaal nep.

Dat is niet nep hoor, die mensen nodigen jou gewoon uit om jezelf in te schrijven in hun kalender. All1 ik zie 't persoonlijk wel als ongewenste post!
is die persoon waar 't om gaat in jouw contactlijst opgenomen?

jep, het is nep, want het zijn soms zelfs oude e-mails van personen. Het is allemaal voorgeprogrammeerde troep

Ik had het zelfde probeem met norton security 2005, als ik mij zelf een email met bijlage toezend dan geeft de email ook spam aan.
Ik heb het staandaard ik instelling van norton spam aangepast.

Ik weet niet wat je voor progr. daarvoor draaid, maar zal je de spam ook wel in aan kunnen passen.

Geplaatst door schalvas
Ik krijg regelmatig email van bekenden met in het onderwerp de vermelding ***SPAM***. Het betreft gewone email die gewoon voor mij is bestemd. Ligt dit aan mijn computer of is de afzender het probleem. Weet iemand wat hieraan te doen is??

Welk e-mail programma draai je?
Welke provider heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan