spam ware

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin72

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
ik heb een vraag.

Poosje geleden had ik veel last van bovengenoemde spyware.
Daar heb ik een vraag over gesteld met als antwoorden dat ik Ad-Aware of Spijbot moest installeren.

Dat heb ik dus gedaan en t werkt waarvoor dank.!

Enkel nog steeds heb ik regelmatig als ik bijv telegraafpaginna of teletekst open opeens een pagine achter voorgenoemde pagina met allerlei reclame materiaal waar de honden geen brood van lusten (vind ik dan).
Wie kan mij een tip geven hoe ik dit soort troep buiten mijn pc kan houden.
vriendelijk dank.
groeten.

het is een handig tooltje om gewone pop-ups en pop-unders weg te filteren ... niet alle pop-ups e.d. worden door spyware veroorzaakt ... mijn pc is spywarevrij en soms zie ik er hier en daar eentje, die zet ik in no-ads en probleem is opgelost. Dat je met no-ads geen spyware verwijdert weet ik ook wel.

Geplaatst door de jean
Dat je met no-ads geen spyware verwijdert weet ik ook wel.

Waarom gaf je dat antwoord dan? Wat de TS meldt over wat er gebeurt als hij de site van Teletekst of De Telegraaf bezoekt geeft duidelijk aan dat het hier niet om 'gewone' pop-ups gaat...

Geplaatst door buffy

Waarom gaf je dat antwoord dan? Wat de TS meldt over wat er gebeurt als hij de site van Teletekst of De Telegraaf bezoekt geeft duidelijk aan dat het hier niet om 'gewone' pop-ups gaat...

kranten gebruiken nooit pop-ups ?

Geplaatst door de jean
kranten gebruiken nooit pop-ups ?

De TS schreef:

Geplaatst dor Edwin72
als ik bijv telegraafpaginna of teletekst open opeens een pagine achter voorgenoemde pagina met allerlei reclame materiaal

Dat is echt niet normaal hoor..... Gaat hier blijkbaar niet eens om een pop-up, trouwens. Er wordt een complete nieuwe pagina geopend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan