Spam!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
:mad: :mad:

Ik word sinds kort bij zo'n beetje elke maillijst die er bestaan aangemeld! Ik ben opeens lid van Lycos, krijg nieuwsbrieven van Winzip (??), sexpagina's, E-mail servicen, tip pagina servicen.
Ik meld me iedere keer weer af, soms is daar een WW voor nodig. Ik weer WW opvragen, afmelden. Ik word er helemaal gek van, ben zowat een uur per week kwijt met die onzin:mad: .

Is hier niets aan te doen?

Wat voor adres heb je ?
Gebruik je Outlook (express) ?
Dan kan je mailwasher ofzow gebruike
En bij hotmail kan je ongewenste mail inschakele en adressen blokkere

Niet met mailwasher dingen aankomen, dat gaat toch niet werken.

Ander E-mail adres is té veel werk.
Hotmail is al helemaal dicht.

Wanadoo, Outlook. Blokken heeft geen zin.

Geplaatst door XP_PC
Niet met mailwasher dingen aankomen, dat gaat toch niet werken.

Ander E-mail adres is té veel werk.
Hotmail is al helemaal dicht.

Wanadoo, Outlook. Blokken heeft geen zin.

Waarom gaat mailwasher niet werke ?
Als je bijv lycos blokt krijg je daar geen berichte meer van, scheelt echt

dan houdt het op ..ik denk dat je zelf dat ook wel weet ..

Als ik bv Lycos blok krij gik ook niet meer de berichten binnen die ik wel wil.
Tis niet te filteren...

@Joyrider: :(. Ik kom hier toch om t te vragen.

Ik ben opeens lid van Lycos, krijg nieuwsbrieven van Winzip (??), sexpagina's, E-mail servicen, tip pagina servicen.

Ik neem aan dat je deze berichte niet wil hebbe
Blokke is denk ik de enige oplossing
Maar wat is er verkeerd aan mailwasher ?

Ik krijg ook regelmatig zulke mails, je kan er een uurtje aan besteden om ze allemaal te blokken, maar 3 dagen later krijg je weer dezelfde dingen van een totaal anders adres

Geplaatst door RODE DUIVEL
Ik krijg ook regelmatig zulke mails, je kan er een uurtje aan besteden om ze allemaal te blokken, maar 3 dagen later krijg je weer dezelfde dingen van een totaal anders adres
Juist Rode duivel. Het schiet niet op:).

En het maakt me niet uit of ik ze met mailwasher v/d server verwijder of dat ik ze eerst ophaal en verwijder of dat ik Outlook ze laat verwijderen.
Het is steeds anders

Snap je :)?

(hopeloos ben ik bang :().

eigen schuld vind ik..je moet je emailadres niet gebruiken om overal aan te melden..dat moet jij wel weten vooral omdat je hier elke dag komt..

Geplaatst door joyrider
eigen schuld vind ik..je moet je emailadres niet gebruiken om overal aan te melden..dat moet jij wel weten vooral omdat je hier elke dag komt..

:eek: :eek: :mad: PARDON?

Ik meld me nergens aan! Ik WORD aangemeld. :(

Ik zou een tijdje mijn e-mailadres verwijderen... ik denk dat dat wel zal helpen

Misschien moet je Spampal eens proberen .
Ik had ook veel last van die zooi.
Het werkt beter ( vind ik want ik ben niet erg weg van mailwasher) .
http://www.spampal.org/
De uitleg is wel in het engels , maar ik ben ook door iemand van helpmij geholpen .(headout)

Geplaatst door XP_PC

:eek: :eek: :mad: PARDON?

Ik meld me nergens aan! Ik WORD aangemeld. :(

Je heb gelijk, dat gebeurd vanzelf
Ik heb 1 email adres waarmee ik op msn enzo zit en 1 waarmee ik me overal aanmeld (helpmij ook :))

De mail die je krijgt wordt gegenereerd door een programma. Op het moment dat je je afmeld, wordt je NET aangemeld.

Niet reageren helpt het best.

Vanzelf? Geloof ik niets van. Minimaal moeten ze ergens je/jullie/mijn e-mailadres opgepikt hebben en vandaar uit wordt het misschien wel uitgedeeld.
Mailwasher werkt bij mij prima!

Sonic Youth, het lukt me niet jouw link te open. Misschien ligt het aan Norton van mij. Ik vraag het maar even. 'k ben altijd nieuwsgierig naar andere progjes :)

Geplaatst door Elisa
Sonic Youth, het lukt me niet jouw link te open. Misschien ligt het aan Norton van mij. Ik vraag het maar even. 'k ben altijd nieuwsgierig naar andere progjes :)
www.spampal.org moet de juiste zijn.

@Xp_pc:
Ik meld me iedere keer weer af, soms is daar een WW voor nodig. Ik weer WW opvragen, afmelden.
Doe dat in ieder geval maar niet weer, bij spammers is nu dus duidelijk dat je mailadres "levend" en een gebruikte is, reden te meer om je nog meer spam te gaan sturen.

Als je een vaste internetverbinding hebt, raad ik spampal aan. Spampal werkt met door organisaties vastegestelde blacklisten. Je mail wordt gecheckt door het progje, en wanneer het progje denkt dat het spam is, wordt de subject titel veranderd: **SPAM** komt er dan te staan. Vervolgens maak je een simpele berichtregel aan, die alle mail met het woord **SPAM** erin verplaatst naar een ander mapje.

Het enige wat jij moet doen is een paar instellingen aanpassen (Zie de faq van Spampal) en af en toe even het bewuste mapje controleren of spampal niet te streng is geweest. Dwz: er staat mail in die geen spam is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan